بورس

شاخص‌کل بورس در نخستین روز هفته جاری سبزپوش شد، به‌طوری‌که نماگر اصلی بازار سهام روز شنبه با ۱۸هزار و ۹۳۹ واحد افزایش در رقم یک‌میلیون و ۵۹۸ هزار واحد ایستاد اما نتوانست دوباره به کانال یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی برگردد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شاخص‌کل بورس در نخستین روز هفته جاری سبزپوش شد، به‌طوری‌که نماگر اصلی بازار سهام روز شنبه با ۱۸هزار و ۹۳۹ واحد افزایش در رقم یک‌میلیون و ۵۹۸ هزار واحد ایستاد اما نتوانست دوباره به کانال یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی برگردد. ازسوی‌دیگر شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز با 8.942 واحد صعود تا رقم ۴۸۲ هزار و ۱۲۴ واحد ایستاد.
در این بازار ۶۴۴ هزار معامله انجام شد که ۱۰۸ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال ارزش داشت. همچنین دیروز نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ایران‌خودرو، معدنی و صنعتی گلگهر، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت و بانک پاسارگاد نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند.
همچنین روز شنبه شاخص فرابورس با ۵۱ واحد افزایش، رقم ۲۰هزار و ۲۶۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۲۱ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار و ۲۹ میلیارد ریال انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =