کد خبر: 243369
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
جگوار آی پیس ۲۰۲۴

کراس‌اوور برقی جگوار یعنی آی‌پیس برای مدل ۲۰۲۴ به‌روز شده و هم‌اکنون از ظاهر و تکنولوژی جدیدتر سود می‌برد؛ هرچند قدرت آن همان ۳۹۴ اسب‌بخار قدیم است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کراس‌اوور برقی جگوار یعنی آی‌پیس برای مدل ۲۰۲۴ به‌روز شده و هم‌اکنون از ظاهر و تکنولوژی جدیدتر سود می‌برد؛ هرچند قدرت آن همان ۳۹۴ اسب‌بخار قدیم است. تحویل این خودرو به‌مشتریان اروپایی و آمریکایی از سال ۲۰۱۸ شروع شده بود و حالا شاهد برخی تغییرات بصری و فنی در آن هستیم. هنوز قیمت جگوار آی‌پیس ۲۰۲۴ اعلام نشده؛ اما می‌دانیم که قدبلند بدون آلایندگی جگوار ظاهر بهتری نسبت به‌قبل دارد.

جگوار آی پیس ۲۰۲۴ معرفی شد

در این خودرو شاهد فیس‌لیفت بزرگی نیستیم. آی‌پیس مدل ۲۰۲۴ از جلوپنجره جدید با تریم نرم‌تر و رنگ خاکستری سود می‌برد. این جلوپنجره بسته و ساده جایگزین قطعه قبلی شده و ظاهر کاملا یکدستی را به‌ارمغان آورده است. همان رنگ خاکستری یادشده در تیغه‌های عمودی بیرون ورودی‌های هوای سپر نیز دیده می‌شود. لوگوی به‌روزشده جگوار با رنگ مشکی و نقره‌ای نیز درست در مرکز جلوپنجره خودنمایی می‌کند. اگر مدل ۴۰۰ اسپرت انتخاب شود، یک اسپویلر عقب جدید نیز در آن دیده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =