موتول

لیونل دانتیاک (Lionel Dantiacq)، مدیرعامل منطقه آسیا و اقیانوسیه موتول آخرین محصول این شرکت، ۸۱۰۰ Power را در یک مراسم رسانه‌ ای که در نمایشگاه خودرو سنگاپور ۲۰۲۳ برگزار شد، رونمایی کرد. 

در این نمایشگاه این برند به‌عنوان حامی رسمی از سوی صنعت روانکارها حضور دارد. پس از دو سال وقفه به‌دلیل همه‌گیری بیماری کووید-۱۹، نمایشگاه اتومبیل سنگاپور از ۱۲ تا ۱۵ ژانویه در سالن «Suntec» سنگاپور برگزار شد.

محصول Motul ۸۱۰۰ Power، یک روغن موتور تمام‌سنتتیک و با کارآیی بالا با استفاده از فناوری استر است که با مشخصات API SP مطابقت دارد. سری ۸۱۰۰ برای مطابقت با الزامات چند خودروساز ازجمله فولکس‌واگن، ب‌ام‌و، مرسدس‌بنز، تویوتا، سوزوکی، هوندا، سوبارو و هیوندای فرموله شده است.

موتول ۸۱۰۰ Power در چهار درجه ویسکوزیته موجود خواهد بود؛ ۰W-۲۰، ۵W-۳۰، ۵W-۴۰ و ۵W-۵۰. روانکارساز فرانسوی به تعهد خود به موتوراسپرت در آسیا ادامه می‌دهد و حضور خود را مسابقه استقامت ۱۲ساعته سپانگ به‌عنوان تامین‌کننده رسمی روانکار اعلام کرده، این رویداد قرار است در مارس ۲۰۲۳ برگزار شود.

موتول همچنین در مسابقات مهم دیگری در سطح بین‌المللی همچون داکار (۳۱ دسامبر تا ۱۵ ژانویه) در عربستان، رولکس ۲۴ دایتونا (۲۶ تا ۲۹ ژانویه) در پیست وترتک، موتورسیکلت ۲۴ساعته لمان ( ۱۳ تا ۱۶ آوریل) در پیست معروف لمانز فرانسه، اسل اف من تی‌تی (۲۹ می تا ۱۰ ژانویه) و مسابقه اصلی ۲۴ ساعته لومان (۱۰ و ۱۱ ژانویه) حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

آخرین اخبار