شاهین‌پلاس

گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش نقدی شاهین و کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال بدون قرعه‌کشی و با تحویل حداکثر 90 روز کاری را اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش نقدی شاهین و کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال بدون قرعه‌کشی و با تحویل حداکثر 90 روز کاری را اعلام کرد. در این طرح فروش، خودرو سدان شاهین G با قیمت 344 میلیون و 747 هزار تومان (در رنگ سفید) و کوییک R پلاس آپشنال با قیمت 297 میلیون و 518 هزار (در رنگ‌های نقره‌ای-‌مشکی، کرم‌-مشکی، سفید-مشکی، سفید-قرمز و مشکی‌-قرمز) عرضه می‌شود. زمان آغاز طرح ویژه متقاضیان عادی از ساعت 14 امروز سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه خواهد بود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. طرح جوانی جمعیت نیز از همان تاریخ و ساعت آغاز می‌شود و تا 3 روز ادامه خواهد داشت. گفتنی است فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.
معرفی حساب وکالتی برای اختصاص خودرو به مصرف‌کننده واقعی
پیش از انتشار بخشنامه مربوط به این طرح فروش، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده بود: «در راستای فروش عادلانه و اختصاص خودرو به‌مشتریان واقعی، سایپا ضمن اعمال محدودیت‌های قبلی، معرفی حساب وکالتی را نیز در نظر گرفته است. بر این اساس، امکان تعریف حساب وکالتی در بانک‌های تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت به‌صورت حضوری و مراجعه به‌شعب فراهم شده که این فرآیند در بانک تجارت به‌صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر است.» حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در این خصوص گفت: «امکان خرید از طریق تعریف حساب وکالتی مشتری به‌منظور اختصاص خودرو به‌مصرف‌کنندگان واقعی فراهم شده است.» وی تصریح کرد: «در حساب وکالتی، هیچ‌گونه انتقال وجه در زمان پیش‌ثبت‌نام صورت نمی‌پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا اعلام منتخبین جهت ثبت‌نام باقی می‌ماند و مشتری می‌تواند وجه مربوط به‌ثبت‌نام را در حساب وکالتی در آخرین روز ثبت‌نام نزد بانک تکمیل کند.» بر این اساس، درصورتی‌ که متقاضی در یکی از بانک‌های ذکرشده دارای شماره‌حساب نباشد، ابتدا باید در یکی از این بانک‌ها به‌صورت حضوری یا اینترنتی افتتاح حساب کرده و سپس درخصوص وکالتی ‌کردن حساب مذکور اقدام کند. گفتنی است اعلام یا ویرایش شماره شبای حساب وکالتی در پروفایل متقاضی تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه برای ثبت‌نام ضروری است. پس از تعریف حساب وکالتی، متقاضی باید نسبت به‌واریز وجه خودرو مورد درخواست بر اساس مبالغ درج‌شده در مفاد بخشنامه درحساب وکالتی تا پایان وقت اداری امروز اقدام کند. سایپا در بخشنامه طرح فروش خود تاکید کرده است: «متقاضیانی که مطابق این فرآیند اقدام کنند و حائز شرایط ثبت‌نام بر اساس محدودیت‌های اعلام‌شده در این بخشنامه باشند، می‌توانند از ساعت 14 امروز سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه با ورود به‌سایت فروش این گروه خودروسازی، نسبت به‌انتخاب نوع خودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند. اما اگر متقاضی نسبت به‌تعریف حساب وکالتی یا واریز وجه در حساب تعریف‌شده تا مهلت تعیین‌شده اقدام نکرده باشد، امکان ثبت‌نام برای او میسر نخواهد بود.» این بخشنامه می‌افزاید: «وجه بلوکه‌شده در حساب متقاضیانی که حائز شرایط ثبت‌نام در این بخشنامه نبوده یا نسبت به‌ثبت‌نام در تاریخ چهارم بهمن‌ماه اقدام نکرده باشند یا ظرفیت درنظر گرفته‌شده برای خودرو مورد نظرشان در زمان ثبت‌نام آن‌ها تکمیل شده باشد، از مسدودی خارج می‌شود و هیچگونه ثبت‌نام و پذیرشی در سیستم فروش سایپا برای متقاضیان ایجاد نخواهد شد و بدیهی است در این خصوص هیچگونه مسئولیت و تعهدی متوجه گروه خودروسازی سایپا نیست.»
شرایط اختصاصی طرح ویژه قانون حمایت از جوانی جمعیت

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس به‌تاریخ 19 آبان‌ماه 1400، گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات مطابق جدول فوق را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ مذکور متولد شده‌اند، به‌شرح این بخشنامه فراهم کرده است. در طرح‌های قانون حمایت از جوانی جمعیت برای کلیه محصولات این طرح، ابتدا پیش‌ثبت‌نام انجام می‌پذیرد و پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد. در این طرح‌ها محدودیت پلاک فعال، حداقل سن 18 سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی و عدم‌خرید در 48 ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد. همچنین درطرح‌های قانون حمایت از جوانی جمعیت، هر کد ملی تنها مجاز به‌ثبت‌نام یک دستگاه خودرو در یکی از شرکت‌های خودروساز است. طبق بخشنامه اخیر (بخشنامه شماره 405032)، علاوه‌بر اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درخصوص فروش کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال مطابق شرایط اعلام‌شده، به‌صورت هم‌زمان نیز امکان پیش‌ثبت‌نام فروش فوق‌العاده خودرو شاهین برای متقاضیان این طرح فعال شده است.

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوری سایپا
درخصوص متقاضیان عادی، محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفا مجاز به‌ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال است و ملزم به‌ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم هستند. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد. متقاضی نباید طی 48 ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان داشته باشد. امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) نیز میسر نیست. شماره کارت، شماره‌حساب بانکی وکالتی و شماره شبای ثبت‌شده در پروفایل الزاما باید متعلق به‌شخص متقاضی باشد و درصورت درج اطلاعات نادرست، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت‌نام‌کننده خواهد بود. شماره‌تلفن همراه اعلام‌شده نیز حتما باید متعلق به‌شخص متقاضی باشد. همچنین کد پستی متقاضی ثبت‌نام‌کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند و این مورد باید در همان زمان ثبت‌نام رعایت شود؛ زیرا پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل‌گیرنده وجود ندارد و مسئولیت آن برعهده گروه سایپا نخواهد بود. سایر محدودیتهای لازم برای ثبت‌نام در سیستم فروش اعمال شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اواسقلی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    همش سرکاریه چند روزه تلاش کردم سایت بسته بود💩💩💩

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =