ترمز برقی Hydro-Boost

بوش به‌عنوان یک تامین‌کننده پیشرو جهانی در زمینه فناوری و خدمات خودرو اعلام کرد مجموعه‌های ترمز برقی Hydro-Boost این شرکت اکنون در بازار خدمات پس از فروش خودرو در دسترس هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بوش به‌عنوان یک تامین‌کننده پیشرو جهانی در زمینه فناوری و خدمات خودرو اعلام کرد مجموعه‌های ترمز برقی Hydro-Boost این شرکت اکنون در بازار خدمات پس از فروش خودرو در دسترس هستند. مشتریان اکنون به‌مجموعه‌های جدید Bosch Hydro-Boost دسترسی دارند که میلیون‌ها خودرو پیکاپ از جمله مدل‌های محبوب فورد و جنرال‌موتورز را پوشش می‌دهد. قطعات Bosch Hydro-Boost در اصل در ایالات‌متحده تولید می‌شوند و کیفیت و عملکرد سازنده تجهیزات اصلی را ارائه می‌دهند.
جاناتان وانگ، مدیر محصول بوش گفت: «برای ما مهم است که از تعمیرگاه‌های مستقل و تعمیرکاران DIY پشتیبانی شود و آن‌ها به‌قطعات با بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشند تا بتوانند بهترین خدمات ممکن را به‌مشتریان خود ارائه دهند.» وی افزود: «باز کردن برنامه مونتاژ ترمز Hydro-Boost® برای بازار پس از فروش خودرو، به‌صاحبان مغازه، تکنسین‌ها و دست‌اندرکاران این امکان را می‌دهد تا به‌یک محصول صددرصد جدید که با استفاده از مواد با کیفیت تجهیزات اصلی (OE) تولید می‌شود، دسترسی داشته باشند.» Bosch Hydro-Boost® 21 میلیون‌دستگاه وسیله‌نقلیه را در برنامه‌های تراک و SUV برای برندهای محبوب فورد، جنرال‌موتورز و دوج پوشش می‌دهد. به‌طور دقیق برای برآورده کردن مشخصات OE آزمایش شده است و Hydro-Boost® برای ارائه عملکرد بهینه سیستم ترمز برای وسایل نقلیه تا 8.7 تن طراحی شده است. بوش برای اطمینان از کیفیت و عملکرد OE، افزایش ایمنی و آرامش خاطر، این سیستم‌ها را با بیش از 500 هزارضربه آزمایش و تولید کرده است. برنامه Bosch Hydro-Boost® بخشی از بیش از 90 سال تخصص این شرکت در ترمزگیری است. این شرکت نخستین سیستم تقویت‌کننده ترمز خلأ را در سال 1927 تولید کرد و در طول قرن بیستم به‌نوآوری خود ادامه داد. سیستم‌های ترمز بوش در میلیون‌ها وسیله‌نقلیه در سراسر جهان استفاده می‌شود و عملکردی با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =