شعبه تایلند شرکت فوکس قصد دارد محصول تایتان GT1 FLEX C23 5W-30 را تولید کند. این محصول یک  روغن‌موتور کاملا سنتتیک جدید است که موفق به اخذ استانداردهای API SP، ACEA C2/C3، ب‌ام‌و  LONGLIFE 04 و همچنین مرسدس‌بنز 229.31، 229.51 و 229.52 شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شعبه تایلند شرکت فوکس قصد دارد محصول تایتان GT1 FLEX C23 5W-30 را تولید کند. این محصول یک روغن‌موتور کاملا سنتتیک جدید است که موفق به اخذ استانداردهای API SP، ACEA C2/C3، ب‌ام‌و LONGLIFE 04 و همچنین مرسدس‌بنز 229.31، 229.51 و 229.52 شده است. این محصول به طور خاص برای به حداکثر رساندن عملکرد موتورهای بنزینی و دیزلی از جمله خودروهای نسل جدید مجهز به فیلتر ذرات دیزلی (DPF) و خودروهایی با موتورهای بنزینی که برای کار با گاز مایع (LPG) و گاز طبیعی فشرده اصلاح شده‌اند، توسعه یافته است.
ازسوی‌دیگر شعبه تایلند فوکس قراردادی با Borneo Technical منعقد کرده که واردکننده و تامین‌کننده محصولات صنعتی است. این قرارداد برای همکاری در زمینه گسترش و تقویت شبکه فروش و توزیع روانکارهای فوکس در تایلند امضا شده است. رویداد معرفی این محصول 18 ژانویه در هتل رنسانس بانکوک Ratchaprasong برگزار شد. هدف از این همکاری هم‌افزایی استراتژیک برند آلمانی به‌منظور دسترسی بیشتر مشتریان به محصولات فوکس است. این محصول برای خرید در بیش‌از 300 خرده‌فروشی در سراسر تایلند، گاراژهای مستقل، مراکز تعمیر سریع و نگهداری خودرو، خدماتی‌های تاییدشده خودرو، فروشگاه‌های قطعات خودرو، روغن‌های‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های روانکار صنعتی در دسترس خواهند بود. محصولات فوکس همچنین در نمایندگی‌ها و توزیع‌کنندگان Borneo Technical (تایلند) در دسترس هستند و می‌توان آن‌ها را به‌صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه‌های الکترونیکی رسمی فوکس تایلند در سایت‌های Shopee و Lazada به‌عنوان دو پلت‌فرم‌ خرید آنلاین محبوب‌ در جنوب‌شرقی آسیا، خریداری کرد. به گفته آساوات ناتاپونگ، مدیرعامل شعب تایلند فوکس این شرکت از سال 1985 روانکارها را با نام تجاری «FUCH» در تایلند تولید و توزیع
کرده است.
ناتاپونگ گفت: «این شرکت با یک یک تیم حرفه‌ای با دانش، تجربه و تخصص اثبات‌شده در ساخت روان‌کننده‌ها برای صنایع عمومی و روان‌کننده‌های تخصصی دارد که هدفشان دستیابی به یک هدف خاص در صنایع خاص است.»
او گفت که این شرکت باور دارد ایجاد «ارزشی که مشتریان می‌توانند از یک محصول مبتنی بر فناوری کسب کنند» سنگ بنای توسعه تیم آنها برای پاسخگویی بهتر به نیازهای متنوع مشتریان است. فوکس تایلند، یکی از شرکت‌های تابعه FUCHS Petrolub SE آلمان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روانکار مستقل و خصوصی جهان؛ تامین‌کننده روانکارها و همچنین ارائه‌دهنده خدمات همه‌جانبه برای مشتریان و شرکای تجاری بین‌المللی است. درحال حاضر این شرکت بیش از 10هزار نوع و دسته‌بندی روانکار در سبد محصولاتش دارد که آنها را به بیش‌از 100هزار مشتری در صنایع مختلف اراده می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =