کد خبر: 243691
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

اجاره ماشین در ترکیه یکی از روش‌های راحت برای گشت و گذار در کشور ترکیه می‌باشد. ترکیه یکی از همسایه‌های مرزی ایران است که به دلیل عدم نیاز به اخذ ویزا و نرخ قیمت تورهای مسافرتی‌ ترکیه از مقصدهای اصلی گردشگران ایرانی برای تجربه سفرهای نوروزی می‌باشد. حالا اگر مسافر تور آنتالیا لحظه آخری در ایام عید هستید، مهم است بدانید که هزینه حمل و نقل شهری در آنتالیا ممکن است بسیاری از افراد را به فکر اجاره خودرو برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی در این شهر بیاندازد. اما توجه داشته باشید که کرایه خودرو در آنتالیا ترکیه نیازمند شرایطی است که در این مطلب همراه آژانس مسافرتی سفریار هستیم تا به بررسی مراحل آن و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در آنتالیا بپردازیم.

اجاره ماشین در سفر با تور آنتالیا نوروز

در سفر به آنتالیا از کجا می‌توانم ماشین اجاره کنم؟

مهم‌ترین سوالی که برای اجاره خودرو در ذهن بیشتر کاربران ایجاد می‌شود این است که محل کرایه خودرو در شهرهای مختلف ترکیه بخصوص آنتالیا دقیقا کجاست؟ خوب باید بگوییم که این مراکز به صورت شعبه‌ای معمولا در بیشتر شهرهای توریستی مثل آنتالیا، استانبول، ازمیر و... وجود دارند. اما مطمئن‌ترین روش، انتخاب یک رنت کار و یا شرکت اجاره خودرو معتبر در این شهرها می‌باشد. شعبات بسیار زیادی از شرکت‌های جهانی کرایه خودرو در شهر آنتالیا فعالیت می‌کنند و اجاره ماشین برای گردشگران ایرانی براحتی امکان‌پذیر است.

همچنین انتخاب شرکت مناسب، نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی است، چون خیلی از اجاره‌ دهنده‌های خودرو در آنتالیا شرکت نیستند و بیشتر به صورت واسطه عمل می کنند و همین دلیل باعث افزایش قیمت خودرو ایجاد گرفتاری‌های دیگری در سفر با تور آنتالیا برای شما خواهد شد. از معتبرترین شرکت‌های اجاره دهنده خودرو در آنتالیا ترکیه می‌توان به: Garenta، sixt، Goldcar، enterprise، avec، avis و Alamo و... اشاره نمود. در ضمن تمامی شرکت‌های ذکر شده در بالا به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند و براساس قوانین کلی و هزینه‌های مناسب به کاربران خود خودروهایی باکیفیت را ارائه می‌دهند.

اجاره ماشین در سفر با تور آنتالیا نوروز

اگر عید امسال راهی آنتالیا هستید و ترجیح می‌دهید با کرایه خودرو کل شهر را بگردید و تفریحاتی خاطره‌انگیزی را تجربه کنید باید به شما بگوییم که برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره خودرو در آنتالیا مثل محل دریافت خودرو، نوع خودرو، هزینه و شرایط مورد نیاز می‌توانید به وبسایت Rentalcars مراجعه نمایید. در این وبسایت با وارد کردن نام شهر مقصد سفر در ترکیه می‌توانید تمامی خودروهای قابل اجاره در شرکت‌های مختلف اجاره خودرو را مشاهده کنید و طبق بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

مراحل رزرو آنلاین اجاره ماشین در آنتالیا

شما پس از انتخاب خودرو شما مسافران می‌بایستی مراحل رزرو آنلاین را طی نمایید که در زیر به ترتیب به آن اشاره می‌شود:

  • مشخص نمودن محل، تاریخ و زمان تحویل و عودت خودرو
  • انتخاب نوع بیمه (پایه، متوسط و CDW)
  • انتخاب تجهیزات اضافه در صورت لزوم (دوچرخه، صندلی کودک و...)

اجاره ماشین در سفر با تور آنتالیا نوروز

مدارک لازم برای کرایه خودرو استانبول

  • مدارک لازم برای افراد مقیم ایران

  1. اصل و کپی از گواهینامه رانندگی با اعتبار حداقل 6 ماه
  2. اصل و کپی از کارت ملی
  3. هر مدرکی که نشان‌دهنده شغل و محل اشتغال شما باشد. (به‌طور مثال معرفی‌نامه از محل کار خود یا مدارک ثبتی شرکت یا جواز کسب و...) برای خانم‌های خانه‌دار اجاره‌نامه یا سند ملکی مورد تایید می‌باشد.
  4. اشخاص مقیم ایران برای اجاره خودروهای ایرانی سفته به مبلغ خودرو و برای خودروهای لوکس چک به مبلغ خودرو الزامی می‌باشد.
  5. دیپوزیت یا همان ودیعه ضمانت نقدی که بسته به مدل خودرو متفاوت می‌باشد. این مبلغ بعد از عودت خودرو به شما بازگردانده می‌شود.

  • مدارک لازم برای افراد مقیم خارج کشور

  1. کپی از گواهینامه رانندگی بین‌المللی یا گواهینامه رانندگی کشور محل سکونت شما. (رانندگی با گواهینامه کشور محل زندگی شما فقط تا 6 ماه پس از ورود به ایران اعتبار دارد)
  2. کپی از پاسپورت
  3. در صورت درخواست برای تحویل خودرو در فرودگاه امام ارائه بلیط الزامی می‌باشد.
  4. دیپوزیت یا همان ودیعه ضمانت نقدی که بسته به مدل خودرو متفاوت می‌باشد. این مبلغ بعد از عودت خودرو به شما بازگردانده می‌شود.
  5. افراد مقیم خارج کشور اگر بخواهند خودروهای لوکس اجاره کنند، اصل پاسپورت دریافت می‌شود و برای خودروهای اقتصادی و نیمه اقتصادی نیاز به اصل پاسپورت نمی‌باشد و کپی پاسپورت کافی است.

اجاره ماشین در سفر با تور آنتالیا نوروز

مطلب نهایی

اگر این روزها به سفر با تور آنتالیا نوروز فکر می‌کنید و دوست دارید از سفر خود نهایت لذت را ببرید و آزادانه در این شهر رفت و آمد داشته باشید؟ یا ترجیح می‌دهید دغدغه تاکسی گرفتن را نداشته باشید، بهترین پیشنهاد آژانس سفریار آریا به شما این است که از خدمات کرایه خودرو در آنتالیا استفاده کنید. در این مطلب با همراهی آژانس سفریار کلیه شرایط اجاره خودرو در آنتالیا را برای شما شرح دادیم و نکات و قوانین مهم را نیز بیان کردیم. حالا شما می توانید برای رزرو تور ارزان آنتالیا ویژه نوروز 1402 با کارشناسان آژانس مسافرتی سفریار تماس بگیرید. لیست قیمت تورهای آنتالیا ترکیه این آژانس مسافرتی با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است و می توانید مناسب ترین هتل و پرواز را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =