خودروسازان

دولت سیزدهم به‌دلیل نداشتن طرح و برنامه‌ای منسجم در همه حوزه‌ها ازجمله صنعت خودرو آسیب جدی به مردم و کشور وارد کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزارت صمت در حوزه خودرو اظهار کرد: «دولت سیزدهم به‌دلیل نداشتن طرح و برنامه‌ای منسجم در همه حوزه‌ها ازجمله صنعت خودرو آسیب جدی به مردم و کشور وارد کرده است. دولت برخلاف شعارهای خود مبنی‌بر عدالت‌محوری و انقلابی بودن عملکردی ضعیف دارد و متاسفانه حاضر به مشورت با مجلس هم نیست.»
مصطفی‌رضا حسینی قطب‌آبادی گفت: «دولت و وزارت صمت در حوزه خودرو با تعدد تصمیمات در بخش ضعیف هستند، زیرا یک روز خودرو را در بورس عرضه کرده و روز دیگر قرعه کشی می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود جوانان نتوانند برنامه‌ریزی دقیقی برای خرید خودرو داشته باشند. از این جهت نگران تاثیرات روانی این بی‌ثباتی‌های اقتصادی و عدم برنامه‌ریزی پایدار در جامعه هستیم.»
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم همخوانی بودجه 1402 با واقعیات جامعه اضافه کرد: «قطعا سال آینده چه در حوزه خودرو و چه سایر عرصه‌ها با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود. امیدواریم دولت با تعمق و تفکر بیشتری به بودجه سال آینده نگاه کند.»
قطب‌آبادی در پایان با بیان اینکه اداره امور کشور با ارائه آمار و گزارش‌های نادرست محقق نمی‌شود، تصریح کرد: «اگر دولت دلسوز مردم و انقلاب است باید فرمایشات مقام‌معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهد و منتقدان را دلسوز مردم و نظام بداند نه آن‌ها را زیر سوال ببرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =