کد خبر: 243816
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
پادراپلاس

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات رشت، شاهد حضور گروه تجاری‌سازان سایپاست.

به گزارش «اخبار خودرو»،یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات رشت، شاهد حضور گروه تجاری‌سازان سایپاست. شرکت‌های زامیاد، سایپادیزل، ایران‌کاوه سایپا و خدمات فنی رنا با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات استان گیلان (رشت) حضور ‌یافته‌اند. یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات رشت از 4 تا 7 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان گیلان و شهر رشت درحال برگزاری است و تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ‌بر 1368مترمربع میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان هستند.

حضور مستمر زامیاد در نمایشگاه‌های خودرویی و عرضه محصولات جدید
در این دوره از نمایشگاه، شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل پیکاپ دوکابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادراپلاس با کاربری‌های مسقف فلزی، آتش‌نشانی و کمپرسی و وانت پادراپلاس لانگ با کاربری یخچال، توانایی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار داده است. پیش از این نیز شرکت زامیاد در نمایشگاه‌های خودرویی در تبریز، اصفهان، کرمان، شیراز، بندرعباس،سنندج، قائم‌شهر و... شرکت کرده و محصولات جدید خود را به نمایش گذاشته بود.

نگاهی به پادراپلاس و پادراپلاس لانگ
وانت پادرا پلاس از یک پیشرانه ۲.۴ لیتری برخوردار است. پادراپلاس که به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است، در بحث آپشن و امکانات ایمنی از پیشرفت خوبی نسبت به وانت نیسان برخوردار است. زامیاد تیپ جدیدی از این وانت را در سال جاری با نام پادراپلاس لانگ رونمایی کرد که به صورت تک‌کابین و در دو مدل بنزین‌سوز و دوگانه‌سوز تولید می شود. این خودرو با افزایش طول شاسی برای حمل بارهای حجیم و سبک، با بهبود پایداری خودرو به علت عدم تغییر وزن ناخالص، افزایش حجم اتاق بار و کاهش ارتفاع مرکز جرم بار طراحی و تولید شده است. در خودرو پادراپلاس ویل‌بیس ۳۵۵ میلیمتر و اورهنگ عقب ۱۴۵ میلیمتر به ابعاد شاسی اضافه شده است. همچنین ابعاد اتاق بار این خودرو به اندازه نیم متر افزایش پیدا کرده است. این خودرو در تیپ‌های یخچالدار، مسقف فلزی، مسقف چادری، باریِ ایزوله و باریِ سه طرف باز شو طراحی و عرضه و در بازارهای مبل، حمل نوشابه و آب معدنی، خدمات شهری، حمل زباله و ... به کارگیری خواهد شد. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد.

حضور پیکاپ ۲.۴ لیتری زاگرس در نمایشگاه خودرو رشت
پیکاپ زاگرس زامیاد در حقیقت یک محصول از شرکت فودای چین است؛ پیشرانه پیکاپ زاگرس موتور نام آشنای 4G69 میتسوبیشی است که چهار سیلندر و 2.4 لیتر حجم دارد.
این پیشرانه تقریبا قدیمی است و از دو دهه پیش توسط میتسوبیشی در اختیار خودروسازان چینی قرار داده شده است. این موتور حداکثر 136 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به دو دیفرانسیل را در زامیاد زاگرس برعهده دارد.

کارون؛ پیکاپ ارزان‌قیمت زامیاد
در مرداد ماه سال جاری، شرکت زامیاد از پیکاپ کارون خود رونمایی کرد. این خودرو بر روی پلتفرم خودرو فودای F16 Lion محصولی از شرکت خودروسازی فودای طراحی و تولید شده است. موتور این خودرو M24 است که 4 سیلندر خطی 2.4 لیتری است.
مصرف سوخت این خودرو در حدود 11 لیتر در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی است. ظرفیت باک سوخت خودرو 55 لیتر است که باتوجه‌ به میزان مصرف به نظر کم می‌آید. یک جعبه‌دنده 5 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو به محور عقب را برعهده دارد و نوع کلاچ نصب شده روی آن تک صفحه‌ای خشک است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    خر همونه پالونش عوض شده از چین یاد گرفتن موتور گیربکس همیشه یکیه فقط اتاق ورینگش عوض میسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =