بورس

روز گذشته و در جریان دادوستدهای بازار سهام، روند صعودی بازار سرمایه ادامه یافت، به‌طوری‌که شاخص‌کل بورس با ۶۵ هزار و ۵۲۰ واحد افزایش تا رقم یک‌میلیون و ۸۰۴هزار واحد صعود کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،روز گذشته و در جریان دادوستدهای بازار سهام، روند صعودی بازار سرمایه ادامه یافت، به‌طوری‌که شاخص‌کل بورس با ۶۵ هزار و ۵۲۰ واحد افزایش تا رقم یک‌میلیون و ۸۰۴هزار واحد صعود کرد و شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۰هزار و ۷۰۶ واحد افزایش یافت و به رقم ۵۳۶ هزار و ۳۷۰ واحد رسید و به نوعی وارد کانال ۱،۸میلیون واحدی شد. در این بازار ۹۷۲ هزار معامله به ارزش ۱۵۰هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال انجام شد.
همچنین روز یکشنبه نمادهای فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند. همچنین دیروز شاخص فرابورس با صعود ۵۴۹ واحدی در رقم ۲۲ هزار و ۷۵۷ واحد ایستاد. در این بازار هم ۶۲۹هزار معامله به ارزش ۹۹ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال انجام شد و نمادهای سنگ‌آهن گوهرزمین، بیمه پاسارگاد و پلیمر آریاساسول نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =