لوازم‌یدکی تقلبی

ایساکو به‌عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش در زمینه مبارزه با قطعات تقلبی در طرح «کاشف و رعد» در کنار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور پیدا کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ایساکو به‌عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش در زمینه مبارزه با قطعات تقلبی در طرح «کاشف و رعد» در کنار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور پیدا کرد.
در این طرح ۱۲۶۳ نفر از سارقان، جاعلان، سردسته‌ها و گردانندگان اصلی مشارکت‌کننده‌ در سرقت‌های کشور شناسایی، بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
ایساکو در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، با رصد مستمر بازار لوازم‌یدکی طی چندین نوبت در سال‌های اخیر، موفق به‌شناسایی گروه‌های مختلف تولید و توزیع لوازم‌یدکی تقلبی خودرو شده است.
در یکی از این جست‌وجوها شرکت ایساکو موفق شد یکی از مراکز تولید و توزیع لوازم‌یدکی و قطعات تقلبی را که از طریق سامانه‌های معتبر فروش اینترنتی فعالیت می‌کرد، شناسایی و اقدام قانونی لازم را در این خصوص به‌عمل آورد.
همچنین درمورد دیگری از طرح‌ کاشف، با همکاری کارآگاهان اداره سیزدهم آگاهی تهران بزرگ (مبارزه با جعل و کلاه‌برداری) تعداد 6 نفر از متهمان و مرتبطان با بسته‌بندی و توزیع لوازم‌یدکی تقلبی دستگیر و در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده نزدیک به ۱۳۸ هزار عدد از ۸۵ ردیف انواع مختلف لوازم‌یدکی تقلبی، لیبل، هولوگرام، جعبه، کارتن خالی جعلی و... با نام و نشان شرکت ایساکو و سایر شرکت‌های قطعه‌ساز از 8 باب کارگاه، انبار و فروشگاه در شهرهای تهران، ورامین و پیشوا کشف شد که تحقیقات به‌منظور دستگیری سایر عوامل و مرتبطان آن‌ها ادامه دارد.
شرکت ایساکو با توجه به‌در پیش بودن سفرهای نوروزی و ضرورت بازدید و سرویس خودرو پیش از سفر به‌هموطنان توصیه کرد با توجه به‌وجود قطعات تقلبی در بازار و مشابهت بسیار زیاد آن با کالای اصلی، برای اطمینان از خرید قطعات اصلی و استاندارد به‌نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند. این شرکت یادآور شد اصالت قطعات خریداری‌شده از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن تلفن‌همراه ایساکو نیز قابل بررسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =