بورس

شاخص‌کل بورس در آخرین روز از دادوستدهای هفته گذشته توانست با بیش‌از ۳۱ هزار واحد افزایش دوباره وارد کانال یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شاخص‌کل بورس در آخرین روز از دادوستدهای هفته گذشته توانست با بیش‌از ۳۱ هزار واحد افزایش دوباره وارد کانال یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شود. براین اساس روز سه‌شنبه شاخص کل بورس با ۳۱هزار و ۹۴۲ واحد افزایش تا رقم یک‌میلیون و ۸۱۷ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز توانست 8.387 واحد صعود کند و تا رقم ۵۴۵ هزار و ۶۵۶ واحد افزایش یابد. در این بازار ۵۹۹هزار معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال انجام شد.
ازسوی‌دیگر نمادهای فولادمبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی، معدنی‌وصنعتی چادرملو و پالایش نفت اصفهان نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند. همچنین در این روز شاخص فرابورس ۳۲۵ واحد افزایش یافت و در رقم ۲۳ هزار و
۴۶واحد ایستاد.
در این بازار ۳۴۵ هزار معامله به ارزش ۳۱۹ هزار و ۹۷ میلیارد ریال انجام شد و نمادهای سنگ‌آهن گهرزمین، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =