ایران‌خودرو

بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه روزهای پرکار و پرخبری را در نیمه نخست فروردین‌ماه سال جدید پشت سر گذاشت. بنا بر آمارهای موجود، بیش از ۹۰ درصد خودروهای تولیدی در کشور از محصولات ایران‌خودرو و سایپا هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه روزهای پرکار و پرخبری را در نیمه نخست فروردین‌ماه سال جدید پشت سر گذاشت. بنا بر آمارهای موجود، بیش از ۹۰ درصد خودروهای تولیدی در کشور از محصولات ایران‌خودرو و سایپا هستند. بر همین اساس، تجربه نخست طرح مشترک امداد نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو با گروه خودروسازی سایپا، بسیار موفق بود و دو شرکت امدادی امدادخودرو ایران و امدادخودرو سایپا موفق شدند طی 20 روز در اقصی‌نقاط کشور بالاترین خدمات را به‌هموطنان ارائه دهند. آمارها نشان می‌دهد اکیپ‌های امدادی فعال در طرح نوروزی، بالاترین میزان درخواست‌ خدمت را در شهرهای تهران، اهواز، مشهد، شیراز، اصفهان و رشت داشته‌اند.
اکثر شهرهایی که بیشترین میزان خدمات را دریافت کرده‌اند، مقاصد اصلی سفرهای نوروزی بوده‌اند و بخش اصلی خدمات ارائه‌شده شامل حمل خودرو و خدمات عمومی بوده که شامل تعویض یا باتری کمکی، سوخت‌رسانی، باز کردن در خودرو، پنچرگیری و تعویض لاستیک خودرو است. مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو دراین‌باره گفت: «تلاش می‌کنیم در سال جدید رویکردهای نوین و متنوعی را به‌منظور بهبود روند ارائه خدمات به‌مشتریان دنبال کنیم.» علیمردان عظیمی افزود: «خدمات‌رسانی به‌مشتریان باید به‌صورت دقیق پایش شود تا در عوامل و مولفه‌های مختلف رضایتمندی مشتریان، برنامه‌های بهبود تعریف شده و نسبت به‌ارائه خدمات شایسته به‌مشتریان اقدام شود.»

هدیه نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو
هدیه نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز که ایاب و ذهاب رایگان در این ایام بود، از روز 24 اسفند تا پایان طرح یعنی تا ۱۴ فروردین برای تمام امدادخواهان گروه صنعتی ادامه داشت. در طول اجرای طرح، با وجود افزایش چشمگیر ارائه خدمات صورت‌گرفته، زمان انتظار مشتریان به‌طور میانگین کمتر از ۲۴ دقیقه بوده و مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو نیز به ۹۸ درصد تماس‌های ورودی پاسخ داده است.
آموزش‌های فنی به‌روز امدادگران، تجهیز و اعزام ناوگان به‌سیستم هوشمند، نوسازی و توسعه ناوگان امدادرسانی، استانداردسازی محل استقرار پایگاه‌های امدادی، به‌روزرسانی مرکز تماس هوشمند گروه صنعتی ایران‌خودرو و علاقه امدادگران به‌خدمت‌رسانی از عوامل موثر در سرعت ارائه خدمات به امدادخواهان بوده است. در طرح امداد نوروزی 306 نمایندگی به‌صورت کشیک اقدام به‌ارائه خدمات به‌مشتریان کردند و ناوگان امدادی مجهز با حضور 2500 اکیپ‌شیفت امدادی شرکت امدادخودرو ایران شامل ترکیبی از امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، امداد بانوان، امدادسوئیچ، امداد گلس و 17 پایگاه ثابت امدادی ایران‌خودرو در حال خدمت‌رسانی به‌هم‌وطنان بودند.
رهنمودهای عظیمی درخصوص امداد و خدمات
درهفتمین روز از سال جدید، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد و با حضور در این مرکز، در جریان فرآیند ثبت درخواست و نحوه امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان قرار گرفت. عظیمی نقش خدمات امدادی در ایجاد رضایت در مشتریان را غیرقابل انکار دانست و گفت: «ایران‌خودرو ارائه خدمات مطلوب به‌مشتریان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده است و خدمات امدادی در زنجیره خدمات پس از فروش جایگاه ویژه‌ای دارد.» وی با اشاره به‌این‌که استفاده از تخصص و مهارت امدادگران به‌عنوان شاه‌کلید برای رفع ایراد خودرو در محل است، تاکید کرد: «ارائه این نوع خدمات به‌نوعی تضمین سفر ایمن برای هموطنان‌ در تمام ایام سال و به‌خصوص در ایام نوروز است.» مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو افزود: «شبکه خدماتی و امدادرسانی ایران‌خودرو باید به‌گونه‌ای عمل کند که تجربه مثبت و خاطره خوشی از سفرهای نوروزی یا سفرهای سایر ایام سال در ذهن مشتریان بماند.» وی عملکرد شبکه خدماتی و امدادرسانی به‌مشتریان را عامل مهمی در ایجاد رضایتمندی و وفاداری مشتریان نسبت به‌سازمان عنوان کرد و گفت: «باید با ارائه خدمات باکیفیت در مسیر رضایتمندی مشتریان به‌عنوان یکی از ذینفعان اصلی گام برداریم.»
تحویل حضوری خودروها از پنجم تا دهم فروردین‌ماه
گروه صنعتی ایران‌خودرو در آستانه سال نو نیز اطلاعیه‌ای منتشر و در آن بر تحویل حضوری خودروها با توجه به‌محدودیت‌های تردد تریلر در محورهای شمالی کشور تاکید کرد. بر این اساس، تحویل حضوری خودروها در سایت تولیدی مازندران، از پنجم تا دهم فروردین‌ماه فعال بود و مشتریان برای تحویل به‌این سایت تولیدی مراجعه می‌کردند. علاوه‌بر این، پس از پایان تعطیلات نوروز و رفع محدودیت تردد تریلر، حمل خودروها به‌نمایندگی‌ها درسطح کشور از سر گرفته شد.

ورود نخستین محموله صادراتی ایران‌خودرو به ونزوئلا
ایران‌خودرو همچنین در سومین روز از سال جدید اعلام کرد: «صادرات به‌مقصد ونزوئلا پس از هشت سال از سرگرفته شد و 2 هزار دستگاه تارا و دنا به‌این کشور رسید. گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف گسترش بازارهای صادراتی، سودآوری و کسب ارزش افزوده، صادرات به‌ونزوئلا را در برنامه‌های خود قرار داد و با صادرات 2 هزار دستگاه تارا و دنا به‌دنبال افزایش سهم بازار این کشور است. با توجه به‌سابقه علاقه‌مندی مردم ونزوئلا به‌محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، علاوه‌بر محصولات سواری، خودروهای تجاری سنگین و نیمه‌سنگین و همچنین قطعات و موتورسیکلت نیز در سبد صادراتی به این کشور برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =