در پاسخ به‌بخش نخست سوال شما باید گفت همواره برای کاهش دمای کاری پیشرانه خودروها راه‌حل‌هایی وجود دارد؛ اما برای استفاده از آن‌ها باید از مکانیک متخصص کمک گرفته شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،در پاسخ به‌بخش نخست سوال شما باید گفت همواره برای کاهش دمای کاری پیشرانه خودروها راه‌حل‌هایی وجود دارد؛ اما برای استفاده از آن‌ها باید از مکانیک متخصص کمک گرفته شود. به‌طور کلی هر پیشرانه‌ای برای سیستم خنک‌کاری تجهیزاتی دارد که بر اساس نوع عملکرد و کارکرد موتور، برای آن در نظر گرفته شده است. اگر تغییرات غیراصولی در سیستم خنک‌کننده پیشرانه انجام شود، موتور خودرو با اشکالات بسیاری مواجه خواهد شد. اگر همچنان به‌دنبال راهی برای کاهش بهتر دمای موتور خودرویتان هستید، لازم است قطعات و متعلقات سیستم خنک‌کاری موتور را بررسی کنید؛ زیرا قطعه‌ای مانند ترموستات که وظیفه ورود آب خنک به‌سیستم خنک‌کننده موتور را برعهده دارد، هر سال یا هر 20 هزار کیلومتر یک‌بار لازم است مورد بررسی قرار گیرد. از طرفی رادیاتور خودرو برخلاف آن‌چه تصور می‌شود هر 40 هزار کیلومتر یک‌بار نیاز به‌بررسی و تعویض دارد. بر این اساس با تعویض به‌موقع و بررسی کامل سیستم خنک‌کننده و اجزای آن می‌توان خنک‌کاری موتور را تا حد زیادی بهبود بخشید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هوش310+ IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    قطعات آبدوخیاری شدن ،لذا تأکییدأ خودروی صفر کیلومتر تهیه کنید خودروی پارس نیز از ابتدا استانداردهای اتاق و زیر اتاق ندارد شما ببنید اگر تصادف شاخ به شاخ داشته باشد گیربکس می آید در شکم شما در پارس،الان فقط خودروی شاهین و دنا صفر کیلومتر کیفیت بهتری در بقیه ی محصولات دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =