لنت‌ ترمز Surface Transforms

شرکت «Surface Transforms» از جمله تولیدکنندگان لنت‌های ترمز خودرو سرامیکی تقویت‌شده با فیبرکربن اعلام کرد که این شرکت نشان اقتصاد سبز بورس لندن را دریافت کرده است.

علامت اقتصاد سبز به‌شرکت‌هایی اعطا می‌شود که بیش از ۵۰ درصد از درآمدشان از راه فروش و ارائه محصولات و خدماتی است که بر اساس اهداف زیست‌محیطی مانند کاهش و سازگاری با تغییرات آب‌وهوایی، کاهش زباله و آلودگی و... حاصل می‌شود.

این جایزه که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، برای برجسته کردن شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری فهرست‌شده در تمام بخش‌های بازار که اقتصاد سبز را پیش می‌برند، ایجاد شد.

کوین جانسون (مدیر عامل) این شرکت تولیدکننده لنت و دیسک خودرو گفت: «ما از دریافت این تقدیر خرسندیم و مفتخریم که فناوری ما از طریق انتشار گازهای گلخانه‌ای موتور (وزن سبک‌تر)، تسریع در استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و کاهش گرد و غبار لنت‌ترمز به‌کاهش ردپای کربن در صنعت‌خودرو کمک می‌کند. این مسائل مدت‌هاست که برای مشتریان ما اهمیت حیاتی دارد و اکنون به‌طور فزاینده‌ای شاهد تمرکز یکسان سرمایه‌گذاران روی این مساله هستیم.»

Surface Transforms plc دیسک و لنت‌های ترمز خودرو را با مواد کربن‌سرامیکی تولید می‌کند. این شرکت تنها سازنده دیسک‌های ترمز کربن‌سرامیکی در بریتانیا و تنها یکی از دو شرکت اصلی لنت‌ترمز سرامیک‌کربنی در جهان است.

تولید این لنت‌ها کمک بسیاری به‌محیط‌زیست می‌کند. لنت‌ترمز سرامیک‌کربنی سبب کاهش گسترش گرد و غبار در هوای پیرامون خود می‌شود.

لنت‌ترمز سرامیک‌کربنی به‌دلیل داشتن ضریب اصطکاک بالا، زمان ترمزگیری را کاهش می‌دهد. همچنین این لنت‌ها به‌دلیل مقاومت بالای خود در برابر سایش و حرارت، عمر زیادی دارد و نسبت به‌لنت‌های فلزی، نسبت به‌جوش و خوردگی مقاوم است.

لنت‌ترمز سرامیک‌کربنی نسبت به‌نمونه‌های معمولی حرارت و گرمای کمتری تولید می‌کند و این به‌معنای آن است که فضا بین دو قطعه فلز تا حد چشمگیری گسترش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =