Knorr-Bremse

Knorr-Bremse  رهبر بازار جهانی برای سیستم‌های ترمز و تامین‌کننده پیشرو در سایر سیستم‌ها برای وسایل نقلیه ریلی و تجاری، اخیرا چهل‌ویکمین جایزه انرژی و محیط‌زیست KS را به‌دست آورد.

Knorr-Bremse به‌عنوان یک بازیگر موفق جهانی در صنعت حمل‌ونقل، راه‌حل‌هایی را برای حمل‌ونقل ایمن، کارآمد و پایدار توسعه می‌دهد. پایداری بخشی جدایی‌ناپذیر از هویت سازمانی Knorr-Bremse است که به‌طور محکم در استراتژی شرکت تعبیه شده و با اهداف روشن پشتیبانی می‌شود. این شرکت به‌طور سیستماتیک فعالیت‌های پایداری خود را در هر سه حوزه ESG (محیط زیست، اجتماعی و حاکمیت) توسعه می‌دهد.

Active Caliper Release (ACR)d یکی از فناوری‌های پیشگام Knorr-Bremse است. ACR از یک سیستم فنری برای رها کردن لنت‌ترمز از روی دیسک ترمز و باز کردن کالیپر استفاده می‌کند و مصرف سوخت را تا یک درصد کاهش می‌دهد و سایش و پارگی لنت‌ترمز را کاهش می‌دهد.

اما سیستم کاهش گشتاور کشش ترمز که با موفقیت در بازار OE به‌عنوان یک فناوری ACR در سال 2021 معرفی شد، تنها روی مدل‌های جدید ترمز دیسکی تمرکز نکرده و در بخش‌های بسیاری به‌کار می‌رود.

Bernd Spies، عضو هیات اجرایی Knorr-Bremse AG و مسئول بخش وسایل نقلیه تجاری گفت: «البته کسب چهل و یکمین جایزه انرژی و محیط‌زیست KS برای ما بسیار لذت‌بخش است. از همان مراحل اولیه، ما در Knorr-Bremse راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را توسعه می‌دهیم که دارای عملکرد، کارایی، قابلیت اطمینان و پایداری برتر است و ارزش افزوده را برای مشتریان ما ایجاد می‌کند. سیستم کاهش گشتاور کشش ترمز ما درحال حاضر به‌کاهش مصرف سوخت تا یک درصد در برنامه‌های حمل‌ونقل شهری و مسافت‌های طولانی کمک می‌کند.»

وی افزود: «با اهدای این جایزه توسط Automobilclub KS e.V. تصدیق دیگری بر رهبری ما در فناوری و نوآوری حوزه ترمز خودرو است. سیستم ACR ما برای کاهش گشتاور کشش ترمز، تاکید ویژه‌ای بر بهبود بهره‌وری انرژی و کاهش آلایندگی وسایل نقلیه دارد. تحت حمایت وزارت فدرال امور اقتصادی و اقدام اقلیمی (BMWK، (Automobilclub KS e.V. بیش از 40 سال است که جایزه سالانه انرژی و محیط‌زیست KS را به‌منظور قدردانی از پیشرفت‌های پیشگامی که به‌کاهش مصرف انرژی و منابع در بخش تحرک کمک می‌کند و راه را برای حمل‌ونقل سازگار با اقلیم هموار می‌کند، ارائه کرده است.

پیش از این در سپتامبر 2022، جایزه کاهش گشتاور کشش ترمز Knorr-Bremse برنده جایزه نوآوری نمایشگاه تجاری اتومکانیکا فرانکفورت در بخش «قطعات و فناوری‌های نوآورانه» شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =