SGL Carbon و Brembo

- SGL Carbon و Brembo برای افزایش قابل توجه ظرفیت تولید، سرمایه‌گذاری مشترک (JV) انجام داده‌اند.

صنعت ترمز خودرو و قطعات مربوط به‌آن در حال تغییر است و مواد جدیدی در تولید دیسک و لنت به‌کار گرفته می‌شود تا ضمن پایین آوردن آلایندگی، عملکرد بهتری داشته باشند. در بحث تولید دیسک ترمز به‌تازگی شاهد قرارداد جوینت‌ونچر بین دو شرکت مهم تولیدکننده قطعات ترمز بوده‌ایم. - SGL Carbon و Brembo برای افزایش قابل توجه ظرفیت تولید، سرمایه‌گذاری مشترک (JV) انجام داده‌اند. تلاش مشترک بین دو شرکت در یک برنامه توسعه استراتژیک به‌اوج خود رسیده که قرار است توسط BSCCB اجرا شود و قرار است این دو شرکت دیسک ترمز سرامیک کربنی تولید کنند.

دیسک‌های ترمز سرامیک‌کربنی چیست؟

دیسک ترمز سرامیک‌کربنی یک نوع دیسک ترمز پیشرفته بوده که از مواد سرامیک و کربن ساخته شده است. این دیسک‌ها به‌دلیل ویژگی‌های خاص، در برخی خودروها به‌منظور رانندگی اسپرت استفاده می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های مهم دیسک ترمز سرامیک‌کربنی، مقاومت بالا در برابر حرارت است. این دیسک‌ها قادرند در دماهای بسیار بالا کار کنند و حرارت را به‌طور موثری تقریبا صرفه‌جویی کنند. این ویژگی سبب افزایش عمر دیسک ترمز می‌شود و در عملکرد ترمزها تاثیر مثبتی دارد.

ویژگی دیگر دیسک ترمز سرامیک‌کربنی سبکی است. این دیسک‌ها بسیار سبک‌تر از دیسک‌های فلزی معمولی هستند که به‌کاهش وزن خودرو و افزایش عملکرد و استحکام ترمز کمک می‌کنند.

همچنین دیسک ترمز سرامیک‌کربنی بسیار مقاوم در برابر اصطکاک و فرسایش است. این ویژگی سبب کاهش فرسایش دیسک و پایداری عملکرد ترمز در شرایط سخت می‌شود.

با این حال، دیسک ترمز سرامیک‌کربنی همچنین دارای چندین محدودیت است. به‌عنوان مثال قیمت آن‌ها بسیار بالاست و نیاز به‌نگهداری و تعویض منظم دارند. علاوه‌بر این، این دیسک‌ها در دماهای پایین‌تر از دیسک‌های فلزی به‌طور کلی عملکرد ضعیف‌تری دارند.

پاسخگویی برمبو به‌نیاز بازار به‌این ترمزها

پیش‌بینی می‌شود گسترش ظرفیت‌های تولید ترمزهای سرامیکی کربنی برمبو SGL (BSCCB) پاسخگوی تقاضای رو به‌رشد بازار و ‌درخواست‌های روزافزون مشتریان در سال‌های آینده باشد.

این افزایش تقاضا برای دیسک‌های ترمز ســـــــرامیکی کربنی تولیدشده توسط BSCCB در درجه اول به‌کیفیت محصول استثنـــــــایی و عملکرد دیسک‌های ترمز سرامیکی کربنی آن‌ها نسبت داده می‌شود که کاملا با الزامات خاص تولیدکنندگان خودرو، به‌ویژه در بخش‌های لوکس و ممتاز که در آن ترمز بی‌عیب و نقص است، مطابقت دارد.

این گسترش استراتژیک بر تعهد SGL Carbon و Brembo به‌ارائه راه‌حل‌های پیشرفته خودرو و برآوردن نیازهای در حال تحول صنعت‌خودرو جهانی تاکید می‌کند. تاثیر مثبت این سرمایه‌گذاری بر موقعیت ترمزهای سرامیک کربنی برمبو SGL در بازار مشخص خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =