کالیپر ترمز آلومینیومی ۸ پیستونی

OCTYMA  جدیدترین محصول اضافه‌شده به‌سبد محصولات برمبو است. OCTYMA یک کالیپر ترمز آلومینیومی ۸ پیستونی است که سبک، طراحی و هویت را با عملکرد محتوای پیشرفته ترکیب می‌کند.

Octyma به‌طور انحصاری برای Range Rover Sport SV جدید، پرچمدار لوکس مدرن رنجروور با عملکرد بالا طراحی شده است. OCTYMA کالیپر جلو است که با طرح متقابل نوآورانه خود برای ۸ پیستون متمایز می‌شود و حداکثر بازده ترمز را تضمین می‌کند.

OCTYMA، از لاتین octo تعداد پیستون‌ها را نشان می‌دهد؛ اما عدد هشت نیز نمادی از بی‌نهایت و جریان ثابت انرژی و قدرت است که نشان‌دهنده تعادل و هماهنگی است. قدرت بالا، وزن سبک و طراحی زیبا از جمله ویژگی‌های این محصول جدید برمبو است که به‌صورت اختصاصی برای محصول جدید رنجروور طراحی شده است.

OCTYMA توزیع فشار لنت را بهینه‌سازی می‌کند. این ویژگی در طراحی بدنه کالیپر برای انتقال نوآوری و کیفیت منحصر به‌فرد سیستم ترمز جدید برجسته شده است. کولیس برمبو دارای خطوط کشیده بوده که برای ایجاد یک شخصیت اسپرت طراحی شده است و با توجه به‌جزئیات مشخص شده است که راه‌حلی زیبا را تضمین می‌کند.

سیستم ترمز با جست‌وجوی رنگ‌های خاص مانند زرد، قرمز، برنز کربنی و مشکی منحصربه‌فردتر می‌شود. رنگ شکل را نشان می‌دهد و به‌تعیین شخصیت کولیس کمک می‌کند. این محصول نیز علاوه‌بر کیفیت و عملکرد بالا، به‌دنبال افزایش زیبایی خودروها بوده و در تعیین رنگ سلیقه افراد مختلف را مدنظر قرار داده است.

Octyma بزرگ‌ترین کالیپری است که تا به‌حال روی یک رنجروور نصب شده و یکی از نقاط قوت Range Rover Sport SV جدید، قدرتمندترین و پویاترین SUV برند بریتانیایی است. این جواهر توسط بخش SVO (عملیات ویژه وسایل نقلیه) ساخته شده است که طراحی لوکس‌ترین خودروهای رنجروور را انجام می‌دهد.

دیسک‌های این خودرو نیز از همان زبان سبک استفاده می‌کند تا شخصیت اسپرت خودرو را برجسته کند. این یک دیسک سبک‌وزن است که دارای مفهومی جدید برای اتصال نوار ترمز چدنی و محفظه آلومینیومی است و امکان عملکرد بهتر در دماهای بالا را فراهم می‌کند.

برای نخستین‌بار در رنجروور، گزینه ترمزهای کربن‌سرامیکی (CCB) نیز موجود است که عملکرد ترمزگیری بالا، عمر طولانی‌تر و کاهش ۳۴ کیلوگرمی وزن بدون فنر را درمقایسه با ترمزهای دوگانه ارائه می‌دهد. این کاهش وزن بدون فنر روی وسیله‌نقلیه به‌هندلینگ پاسخگوتر، شتاب‌گیری سریع‌تر و افزایش کیفیت رانندگی منجر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =