brembo greenance kit

برمبو، شرکت پیشرو در توسعه و تولید سیستم‌های ترمز با عملکرد بالا کیت جدید Brembo Beyond Greenance  را راه‌اندازی کرده است. یک سیستم ترمز سازگار با محیط‌زیست که در حال حاضر به‌طور خاص برای خودروهای تجاری سبک طراحی شده است.

کیت Greenance Brembo که نام آن از ادغام کلمات «GREEN» و «PERFORMANCE» به‌دست آمده، راه‌حلی است که الزامات اثرات زیست‌محیطی کم را پیش‌بینی می‌کند. این کیت هم با انتظارات مشتری و هم با آگاهی محیطی مطابقت دارد تا به‌دنیایی پایدار و سبزتر کمک کند؛ بدون این‌که عملکرد ترمز برتر مورد انتظار از محصولات برمبو را به‌خطر بیندازد.

کیت گریننس ترکیبی عالی از عملکرد و دوام است که اثر محیطی بسیار کمتری را حین ترمزگیری ایجاد می‌کند. به‌گفته برمبو کاهش قابل توجه انتشار ذرات تا 80 درصد از جمله آثار استفاده از این لنت دوست‌دار محیط است.

این راه‌حل پیشگام، مسافت پیموده‌شده طولانی را تضمین می‌کند و تا 15 درصد هزینه‌های نگهداری را کاهش می‌دهد. افزایش دوام دیسک‌های ترمز را تضمین می‌کند و طول عمر مورد انتظار آن‌ها را سه برابر افزایش می‌دهد.

این منجر به‌صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوطه در طول عمر وسیله‌نقلیه می‌شود که برای متخصصان مسافت طولانی و رانندگان وسایل نقلیه تجاری سبک و ناوگان اولویت اصلی است.

کیت گریننس دارای طیف وسیعی از دیسک‌های آلیاژی جدید و ترکیبی نوآورانه است که خط‌تولید محصولات برمبو را به‌میزان زیادی غنی می‌کند. این به‌طور مستقیم از میراث و تجربه گسترده این شرکت و تمرکز مستمر آن بر نوآوری در مسابقات اتومبیلرانی و بازارهای تجهیزات اصلی (OE) ناشی می‌شود.

به‌لطف دانش بی‌نظیر و فناوری برمبو، تحقیق و توسعه مداوم در فناوری‌های ترمز، کیت Greenance پایدارترین راه‌حل را بدون به‌خطر انداختن عملکرد ارائه می‌دهد. این کیت‌ها قبلا تست‌های ECE-R90 و همچنین سخت‌ترین تست‌های معیار جاده را گذرانده‌اند.

کیت Greenance بخشی از خط محصول جدید Brembo Beyond است. خط راه‌حل این شرکت که برای ایجاد نوآوری و پایداری در قطعات جایگزین برای تمام وسایل نقلیه جدید متحرک طراحی شده است.

کیت Greenance Brembo که سال گذشته به‌طور رسمی در Automechanika ارائه شد، اکنون برای محبوب‌ترین مدل‌های خودروهای تجاری سبک (اروپایی) مانند سیتروئن در بازار موجود است.

جامپر، فیات دوکاتو و تالنتو، فورد ترانزیت، ایویکو دیلی، مرسدس ویتو و اسپرینتر، نیسان NV 300 و 400، اوپل مووانو و ویوارو، پژو اکسپرت، رنو مستر و ترافیک و همچنین فولکس‌واگن کرافت و ترانسپورتر از جمله خودروهایی هستند که از این فناوری استفاده می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

آخرین اخبار