Akebono

Akebono Brake Industry، سازنده پیشرو ترمز از آخرین نوآوری‌های خود در نمایشگاه ژاپن MOBILITY ۲۰۲۳ که قرار است در توکیو بیگ سایت برگزار شود، رونمایی خواهد کرد.

در غرفه Akebono امسال، کالیپر ترمز تحسین‌شده NR۲۲ است که به‌طور خاص برای مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ طراحی شده، رونمایی شده است. این محصول برجسته به‌زیبایی عملکرد را با طراحی ادغام می‌کند و قادر به‌تحمل شرایط سخت مسابقه در حالت ۲۴ ساعته است. این محصول ۲۲ جایزه از جمله سه جایزه طراحی برتر را به‌دست آورده است.

این شرکت در راستای تغییرات جهانی به‌سمت تولید لنت‌های ترمز برای کاهش انتشار CO۲ به‌نصف قدم برداشته است. این موفقیت چشمگیر با حذف فرآیندهای خاص در دمای بالا به‌دست می‌آید.

طراحی با استانداردهای سختگیرانه یورو ۷ از دیگر ویژگی‌های برجسته لنت‌ترمز این شرکت ژاپنی است. این لنت‌ها در به‌حداقل رساندن گرد و غبار ترمز تولیدشده از مواد اصطکاک تمرکز می‌کنند و به‌طور هم‌زمان سبب افزایش طول عمر لنت‌ترمز می‌شوند.

این شرکت همچنین قرار است در این نمایشگاه انواع ترمزهای الکتریکی، از جمله کالیپر ترمز الکترومکانیکی، کالیپر ترمز AWP (Akebono W-Piston) با ترمزدستی برقی داخلی، کالیپر ترمز ۴ دیگ با ترمزدستی الکتریکی تعبیه‌شده و کالیپر دیسکی نوع شناور دارای یک ترمزدستی برقی یکپارچه برای کامیون‌های سایز متوسط را رونمایی کند.

جدیدترین کولیس ترمز دیسکی که برای خودروهای با کارایی بالا ساخته شده است، یکی دیگر از جدیدترین دستاوردهای این شرکت تولیدکننده قطعات ترمز پیشرفته ژاپنی است.

این نمایشگاه فرصتی منحصر به‌فرد برای علاقه‌مندان به‌خودرو و متخصصان صنعت فراهم می‌کند تا پیشرفت‌هایی را که Akebono را در حوزه فناوری ترمز قهرمان می‌کند، به‌طور مستقیم تجربه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

آخرین اخبار