شهرام شیرکوند

پس از داوری آثار توسط داوران جشنواره رسانه ای خزر در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اسامی برگزیدگان مشخص شد و رتبه دوم بخش مقاله و یادداشت به خاطر انتشار اثری با عنوان : « نقش بنادر دریای خزر در تعاملات اقتصادی و رشد تولید » در رسانه اخبار خودرو ، به شهرام شیرکوند رسید. 

به گزارش اخبار خودرو ، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای خزر با محوریت مدیریت شهری و گردشگری روز یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، استاندار مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شماری دیگر از مسئولان در چالوس برگزار شد.

در این مراسم اثـر شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی، برای سی امین بـار در جشنواره مطبوعات و رسانه ها در بخش « مقاله و یادداشت » برگزیده شد.

شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصادی و فرهنگی – اجتماعی است که از ۱۸ سالگی به نویسندگی و روزنامه نگاری علاقمند شد و از سال ۱۳۷۶ تاکنون بیش از ۳۷۰ عنوان سرمقاله، یادداشت و مقاله در حوزه‌های مختلف به رشته تحریر درآورده که در بیش از پنجاه رسانه منتشر شده اند.

وی در چهارده سال متوالی از برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی مطبوعات و رسانه ها بوده و تاکنون سی بار برای تألیف آثار تخصصی در رسانه‌ها و کسب رتبه برتر جشنواره‌های مطبوعات و رسانه مورد تقدیر قرار گرفته‌ است.

در قسمت پایانی این مراسم از نفرات برگزیده جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =