Alsym Energy

«Alsym Energy» از توسعه‌دهندگان فناوری باتری‌های قابل شارژ غیر لیتیومی، یک فناوری ذخیره‌سازی باتری را با کارایی بالا و غیرقابل اشتعال، مناسب برای آب و هوای گرم‌تر توسعه داده است.

این شرکت می‌گوید این یک فرصت برای معرفی صنایع جدید و متنوع به‌خاورمیانه است.با این حال Alysm اشاره کرد فناوری‌های باتری گران‌قیمت و مستعد آتش مانعی جدی برای برنامه‌های بلندپروازانه برای رشد سریع، حتی در آب‌وهوای با خورشید یا باد فراوان هستند که به‌طور ایده‌آل برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مناسب است.

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آلیسم گفت: «وقتی صحبت از باتری‌های لیتیوم-یونی می‌شود با افزایش جیوه، سطح خطر آتش‌سوزی افزایش می‌یابد. درعین حال شیمی باتری قابل شارژ کم‌هزینه و با کارایی بالا فاقد لیتیوم و کبالت بوده و برای کاربردهایی مانند ذخیره‌سازی ثابت، حمل‌ونقل دریایی و وسایل نقلیه الکتریکی ایده‌آل است.

Alsym با استفاده از مواد در دسترس، ذاتا غیر سمی و غیر قابل اشتعال باتری، در تلاش است ذخیره‌سازی طولانی‌مدت با عملکردی قابل مقایسه با یون لیتیوم را با هزینه بسیار کمتر ارائه دهد و به‌سرعت بخشیدن کربن‌زدایی درسطح جهانی کمک کند.»

متخصصان این شرکت می‌گویند: «اگر می‌خواهیم به‌طور ایمن و مسئولانه مقدار ذخیره باتری لازم برای انتقال کامل به انرژی‌های تجدیدپذیر را به‌کار ببریم، باید فراتر از لیتیوم-یون باشیم.»

FII7 که برای نخستین‌بار در سال 2017 سازماندهی شد، یک بنیاد غیرانتفاعی جهانی است که دارای یک برنامه تعاملی است و برای کمک به‌سرمایه‌گذاران طراحی شده است تا مسیرهای شرکت خود و اقتصاد جهانی را دوباره تنظیم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =