محصولات سری «دلو HDEO» معرفی شد

کمپانی عرضه‌کننده روانکارهای شورون، به‌عنوان بخشی از شرکت شورون ایالات‌متحده، اصلاح استراتژیک تنوع روغن موتور سنگین (Delo HDEO) خود را اعلام کرد است. به این ترتیب ترکیبات سنتتیک و فرمولاسیون محصولات مخصوص وسایل‌نقلیه سنگین به طور کامل به انواع سنتتیک تبدیل شد.

این ابتکار، از ژانویه ۲۰۲۴، با هدف تقویت قابلیت اطمینان عرضه محصول و حفظ قیمت رقابتی برای مشتریان اخذ شده است.

این شرکت سه محصول معمولی HDEO شامل دلو ۴۰۰ SDE با گرانروی ۱۰W-۳۰، دلو ۴۰۰ SDE با گرانروی ۱۵W-۴۰ و همچنین دلو ۴۰۰ XLE با گرانروی ۱۵W-۴۰ را حذف خواهد کرد.تمام این محصولات با دلو ۴۰۰ XLE SB با گرانروی ۱۵W-۴۰ جایگزین خواهند شد.

فرمولاسیون سنتتیک جدید که برای کارآیی بالا مهندسی شده است، در کنار دلو ۴۰۰ XLE ۱۰W-۳۰ موجود قرار خواهد گرفت.

والت کولیر، مدیر بخش تجاری آمریکا در شورون، اظهار کرد: «تعهد ما به پیشرفت و نوآوری مشتری محور این تغییر را پیش می‌برد. مجموعه به‌روزشده دلو، با ترکیبات سنتتیک، به ارائه کیفیت مورد انتظار مشتریان ما ادامه می‌دهد و در عین‌حال انعطاف‌پذیری و مقرون‌به‌صرفه بودن زنجیره تامین ما را افزایش خواهد داد.

مجموعه بازنگری‌شده دلو برای تمام کاربردهایی که قبلا توسط روغن موتورهای سنگین معمولی شورون ارائه می‌شد، مناسب است.

شورون (‏Chevron‏) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی چندملیتی است که دفتر مرکزی و مقر آن در شهر سان‌‏رامون (‏San Ramon‏) ایالت کالیفرنیاآمریکاست.

شرکت شورون در بیش‌از ۱۸۰ کشور ‏جهان فعایت خود را انجام می‌دهد.‏

شورون در بخش‌های مختلف صنایع نفت، گاز و انرژی زمین گرمایی فعالیت می‌کند که شامل‎ ‎اکتشاف، تولید و ‏پالایش فراورده‌های نفتی، ساخت مواد‎ ‎شیمیایی و تولید برق است. ‏

شرکت‎ ‎شورون در اصل به عنوان پیشتاز نفت کالیفرنیا یا‏‎ SoCal ‎شناخته می‌شد که بعد از فروپاشی شرکت ‏استاندارد‎ ‎نفت جان دی‌راکفلر در سال ۱۹۱۱ شکل گرفت.‏SoCal ‎‏ یکی از هفت شرکتی بود که بر صنعت نفت ‏جهان در اوایل قرن۲۰ تسلط داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =