فناوری Brake-by-Wire

ZF، پیشرو جهانی در فناوری خودرو از سیستم ترمز الکتریکی ابتکاری Brake-by-Wire  نسل بعدی خود در رویداد روز حمل‌ونقل در شانگهای رونمایی کرد. این سیستم نوآورانه نیاز به‌روغن‌ترمز را از بین می‌برد و مزایای عملکردی استثنایی را ارائه می‌دهد.

سیستم ترمز الکتریکی جدید Brake-by-Wire توسط ZF نشان‌دهنده یک پیشرفت قابل توجه در فناوری خودرو است که به چشم‌انداز در حال تکامل وسایل نقلیه مبتنی بر نرم‌افزار و با موتور الکتریکی کمک می‌کند. این نه تنها ایمنی و عملکرد را افزایش می‌دهد، بلکه هزینه‌های نگهداری و اثرات زیست‌محیطی را نیز کاهش می‌دهد.

ZFیک سیستم ترمز کاملا الکترومکانیکی جدید Brake-by-Wire را معرفی می‌کند که با استفاده از موتورهای الکتریکی نیروی ترمز را در هر چرخ ایجاد می‌کند و نیاز به‌سیستم‌های هیدرولیک و روغن‌ترمز را از بین می‌برد.

این سیستم توسط مراکز توسعه جهانی ZF توسعه یافته که نشان دهنده تلاش مشترک در چین، ایالات‌متحده آمریکا و آلمان است.

این سیستم نوآورانه ترمز با سیم «خشک» با کاهش فواصل ترمز، بهبود بازیابی انرژی در هنگام ترمزگیری و به‌حداقل رساندن نیازهای تعمیر و نگهداری، ایمنی و پایداری را بهبود می‌بخشد.

خودروهای الکتریکی مجهز به‌این سیستم Brake-by-Wire می‌توانند تا 17 درصد برد بیشتری را از طریق بازیابی کارآمد انرژی ترمز به‌دست آورند. گشتاورهای پسماند کمتر منجر به‌کاهش سایش لنت‌ترمز و انتشار ذرات کمتری می‌شود که به پایداری محیطی کمک می‌کند.

همچنین عدم‌استفاده از قطعات هیدرولیک هزینه‌های مونتاژ و لجستیک را در طول تولید خودرو کاهش داده و نیازهای سرویس را در طول عمر خودرو کاهش می‌دهد.

سیستم ترمز الکتریکی Brake-by-Wire حس ترمز آشنای یک سیستم هیدرولیک را حفظ می‌کند و در عین حال ایمنی را از طریق اتصالات و سیستم‌های اضافی تضمین می‌کند.

سیستم ترمز الکتریکی ابتکاری Brake-by-Wire ZF نشان‌دهنده یک جهش رو به‌جلو در فناوری خودرو است که ایمنی، پایداری و عملکرد را در عصر خودروهای الکتریکی و نرم‌افزاری تعریف می‌کند.

این پیشرفت پیشگامانه بر تعهد ZF برای شکل دادن آینده‌ای توام با تحرک با راه‌حل‌های پیشرفته و سازگار با محیط‌زیست تاکید می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =