کد خبر: 247342
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

لیست شرکت‌های برگزیده ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالا یک شرکت یا سازمان است که در فرایند ترخیص کالاها در یک کشور سهیم است. ترخیص کالا به مجموعه فرایندها و اقداماتی اطلاق می‌شود که در زمان ورود کالاها به یک کشور، برای اطمینان از رعایت قوانین و مقررات مربوط به تجارت بین ملل و واردات، انجام می‌شود. شرکت ترخیص کالا مسئولیت انجام این فرایند را بر عهده می‌گیرد و در تمام مراحل، شامل ارزیابی مالیات، گمرکی و قوانین مربوطه، تنظیم اسناد و مدارک موردنیاز، پرداخت هزینه‌ها و صدور مجوزهای لازم برای ترخیص کالاها مشارکت دارد. شرکت ترخیص کالا با همکاری با مقامات گمرکی و سایر نهادهای ذی‌نفع مربوطه، تلاش می‌کند تا فرایند ترخیص کالا را به طور سریع و مؤثر انجام دهد و کالاها را به مقصد نهایی تحویل دهد.

این شرکت‌ها معمولاً دارای تخصص و تجربه در زمینه قوانین و مقررات گمرکی و تجارت بین‌المللی هستند و باتوجه‌به تغییرات قوانین و مقررات، به‌روزرسانی‌های لازم را در فرایند ترخیص کالا اعمال می‌کنند. در بهترین شرکت‌های ترخیص کالا، ترخیص‌کار با وکالتی که از صاحب کالا دارد، کالاهای وارد شده را از گمرک تحویل گرفته و به‌اصطلاح ترخیص می‌کند. این کار مطابق با اسناد و مدارک مربوط به کالاها به شکل کاملاً قانونی انجام می‌شود. می‌توان شغل ترخیص‌کار گمرک را حساس دانست. زیرا در صورت بروز مسئله، زیان بالایی را به صاحب کالا وارد می‌کند. در اینجا برخی از فعالان حوزه خدمات ترخیص کالا را معرفی می‌کنیم.

بهترین شرکت‌های ترخیص‌کار گمرک در ایران

برخی از شرکت‌های معروف و مورداعتماد در زمینه ترخیص کالا در ایران عبارت‌اند از:

شرکت بازرگانی سپاهان همراه

سپاهان همراه به‌عنوان یکی از بهترین ترخیص‌کاران گمرک خدمات خود را به تجار کالاها، سریع و با قیمت مناسب ارائه کرده و باسابقه ۲۶ ساله در این حوزه و کسب مجوزهای قانونی موردنیاز در خصوص تشریفات امور گمرکی واردات و صادرات، ترانزیت و ترخیص کالا خدمات تخصصی را ارائه می‌کند. این شرکت در حوزه ترخیص کالا از گمرک بندرعباس، فرودگاه امام خمینی، شهریار و بوشهر تجربه و تخصص کافی دارد. همچنین مشاوره رایگان در زمینه‌های بازرگانی ارائه می‌دهد.

آدرس: تهران، خیابان نوفل‌لوشاتو، نرسیده به خیابان حافظ، پلاک ۳۴، ساختمان سپاهان همراه

وب‌سایت: www.sepahanhamrah.com

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۸۰۹۰

شرکت ترخیص کالای سلطان یاقوت

سلطان یاقوت، یکی از شرکت‌های ترخیص کالا است که فعالیت خود را در این حوزه از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و در تحویل کالا از گمرک و انتقال آن به انبار مشتری خدمات شایسته‌ای را ارائه کرده است. این شرکت در خصوص ترانزیت و ترانشیپ کالاهای بازرگانان و تحویل در محل مشتریان به‌صورت حرفه‌ای عمل کرده و تمامی روند گمرکی را باتکیه‌بر تجربه خود به‌سرعت به انجام می‌رساند.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از بلوار میرداماد، خیابان زیبا، پلاک ۴۹، واحد ۱۴

وب‌سایت: www.clearance-iran.com

ترخیص‌کار گمرک آسان تجارت

آسان تجارت، از دیگر شرکت‌های فعال در حوزه ترخیص کالا است که به‌عنوان یکی از بهترین ترخیص‌کاران گمرک فعالیت داشته و در گمرک‌های ترکیه و امارات دارای حق‌العمل‌کاری رسمی است. این شرکت خدمات خود را در کمترین زمان و با هزینه مناسب ارائه می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه شرقی، پلاک ۲۲، طبقه سوم، واحد ۹

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۴۴۱۱۹

شرکت ترخیص کالای ققنوس

ققنوس ترخیص، یکی از شرکت‌های ترخیص کالا است که به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بازرگانی ققنوس تجارت خاورمیانه فعالیت داشته است. این شرکت که تمامی خدمات گمرکی و ترخیص را ارائه می‌دهد، خدماتی همچون ترخیص محصولات در گمرکات زمینی کشور، ترخیص تجاری و غیرتجاری در گمرک فرودگاه امام خمینی و ارائه خدمات تخصصی ترانزیت کالا از بنادر جنوبی کشور به گمرکات تهران را در دست دارد.

وب‌سایت: www.fnxcustoms.com

تلفن: ۰۲۱۴۴۴۹۸۸۶۰

ترخیص‌کار گمرک ایمن تجارت کارآمد

ایمن تجارت کارآمد، به‌عنوان یکی از بهترین ترخیص‌کاران گمرک باسابقه‌ای حدود ۱۰ سال فعالیت داشته و امور گمرکی بسیاری از شرکت‌ها را به انجام می‌رساند. بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای و پرسنلی کارآمد باعث شده است که بتواند خدماتی همچون ترخیص کالا از تمام گمرکات کشور، اخذ ثبت سفارش یک‌روزه، ترخیص کلیه کالاهای مجاز وارداتی، اخذ مجوزها و معافیت از کلیه سازمان‌ها و ارگان‌ها، پیگیری در گمرک توسط کارشناسان مجرب، ارائه پرینت اظهارنامه وارداتی، خدمات کارت بازرگانی این شرکت جهت ترخیص، گشایش اعتبارات اسنادی و حواله بانکی به‌صورت مبادلة در زمانی کوتاه را در بهترین کیفیت ارائه کند.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، ابتدای خیابان گمنام، کوچه جهان مهر، پلاک ۵، طبقه ۴، واحد ۱۲

وب‌سایت: www.irclearance.com

بازرگانی اورانوس

اورانوس، یکی از شرکت‌های ترخیص کالا است که باسابقه‌ای درخشان در این حوزه فعالیت داشته و خدمات گمرکی را به مشتریان خود در زمان اندک و با قیمت مناسب ارائه می‌کند. این شرکت که به‌صورت رسمی فعالیت کرده و تمامی مجوزهای لازم را کسب کرده است، در راستای کمک به مشتریان خود، خدمات ترخیص کالا از گمرک، واردات و صادرات کالا و مشاوره‌های بازرگانی را به صاحبان کالا ارائه می‌نماید.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، برج اداری تجاری گلدیس، طبقه ۸، شماره ۸۱۶

تلفن: ۰۲۱۴۴۲۸۸۰۰۶

مزایای استفاده از شرکت ترخیص کالا چیست؟

شرکت ترخیص کالا به‌عنوان یک سرویس‌دهنده در حوزه ترخیص کالا، مزایای متعددی برای تجار و صاحبان کسب‌وکارها به همراه دارد. برخی از اصلی‌ترین مزایا عبارت‌اند از:

  • بهبود و تسریع فرایند ترخیص کالا
  • اطمینان از رعایت قوانین و مقررات گمرکی و تجارت بین‌المللی
  • کاهش هزینه‌ها (مالیات‌ها، گمرکی‌ها، هزینه‌های حمل‌ونقل، بیمه و سایر هزینه‌های مربوط به ترخیص کالا)
  • راهنمایی و مشاوره تجاری

ترخیص کالا با تضمین

ترخیص کالا با تضمین از جمله نکاتی است که شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ترخیص کالا در نظر دارند. آنها با دریافت اسناد و مدارک مانند تصویر کارت بازرگانی، گواهی مبدأ، اظهارنامه واردات، فاکتور و بیمه‌نامه خرید اقدام به آزادسازی و ترخیص کالا از گمرک خواهند کرد. سپس با تنظیم اظهارنامه که شامل دو فرم مخصوص است، فرایند ترخیص را کامل می‌کند.

هنگامی که تمامی مراحل ترخیص به‌درستی و قانونی انجام شود و مدارک به‌درستی تنظیم گردد، شرکت ترخیص کالا باید برای ثبت شماره کالاها در گمرک اقدام کند و با پیوست مدارک به آن، مراحل ترخیص را کامل کند. در نهایت در فرایند آزادسازی کالا از گمرک، احراز هویت انجام شده که باعث خواهد شد محصولات قانونی یا قاچاق شناسایی شده و دستور ترخیص یا توقیف کالا صادر می‌شود. درصورتی‌که نیاز به ترخیص کالا در تهران دارید، می‌توانید از شرکت‌های معرفی شده راهنمایی و کمک بگیرید.

در پایان

شرکت ترخیص کالا می‌تواند به‌عنوان مشاور تجاری عمل کند و کسب‌وکارها را در خصوص قوانین و مقررات گمرکی و روش‌های بهینه ترخیص کالا راهنمایی کند. همچنین، این شرکت‌ها می‌توانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند که شامل توزیع و حمل‌ونقل کالاها و هماهنگی با نهادهای دیگر مرتبط با ترخیص کالا باشد. در ایران، تعداد زیادی شرکت ترخیص کالا وجود دارد که خدمات متنوعی را در زمینه ترخیص و واردات کالا ارائه می‌دهند. اما به دلیل تغییرات ممکن در بازار و عدم دسترسی به اطلاعات روز، نمی‌توان به طور دقیق بهترین شرکت‌های ترخیص کالا را معرفی کرد. درهرصورت، برای انتخاب بهترین شرکت ترخیص کالا برای رفع نیازهای خود، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • تجربه و تخصص
  • بررسی شبکه و ارتباطات شرکت ترخیص کالا
  • بررسی خدمات ارائه شده شرکت ترخیص کالا
  • مطالعه نظرات و توصیه‌های مشتریان قبلی شرکت ترخیص کالا

پیشنهاد می‌شود قبل از انتخاب هر شرکت، با استفاده از اطلاعات و دسترسی به منابع آنلاین، نظرات مشتریان قبلی، مقایسه خدمات و قیمت‌ها، و بررسی تجربه و تخصص شرکت، تصمیم خود را اتخاذ کنید. همچنین، ممکن است با مشاوره کسانی که تجربه در این زمینه دارند، بهترین انتخاب را برای نیازهای خاص خود داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =