روز سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه انتخابات اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در محل این اتحادیه برگزار شد و علی خسروانی (مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره اتوخسروانی) در کنار برخی همکاران خود با تشکیل ائتلاف تحول و با ارائه برنامه‌های مدون و مشخص توانستند چهار کرسی از هفت کرسی هیات‌مدیره این اتحادیه را به‌دست آورند.

علی خسروانی درباره روند برگزاری انتخابات اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: «خوشبختانه این انتخابات بسیار پر شور برگزار شد و حضور اعضا در آن بسیار چشمگیر بود. برای نخستین‌بار شاهد بودیم که حدود ساعت ۱۱ صبح، حد نصاب لازم در این انتخابات به‌دست آمد؛ البته رای‌گیری تا ساعت ۱۴ ادامه داشت.

در دوره‌های گذشته معمولا حد نصاب در ساعات پایانی تکمیل می‌شد و گاهی هم انتخابات به دور دوم کشیده می‌شد. اما این بار این اتفاق رخ نداد و ائتلاف ما که تحت عنوان ائتلاف تحول در این انتخابات حضور پیدا کرده و ۶ کاندیدا برای هفت کرسی هیات‌مدیره معرفی کرده بود، توانست چهار کرسی از کرسی‌های هیات‌رئیسه را تصاحب کند. این موضوع سبب می‌شود ما در آینده و در زمینه تصمیمات اتخادشده، دست بالا را داشته باشیم. البته نفرات دیگری هم که رای آوردند، همراه هستند؛ اما به‌هر حال کسب این نتیجه برای ما بسیار موفقیت‌آمیز بود.»

خسروانی در ادامه افزود: «تیم انتخاباتی ما، تیم جوانی بود که خارج از اعضای هیات‌مدیره اتحادیه تشکیل شده بود. حتما می‌دانید که به‌طور سنتی، در انتخابات هیات‌رئیسه اصناف، افرادی که اعضای هیات‌رئیسه قبلی را تشکیل می‌دهند ۸۰ درصد شانس رای‌آوری مجدد دارند. از این رو می‌توان گفت ما کار جسورانه‌ای انجام دادیم که ائتلافی خارج از اعضای قبلی صنف تشکیل دادیم. در حال حاضر هم منتظریم نخستین جلسه رسمی هیات‌رئیسه برگزار شده و سمت‌ها در آن جلسه مشخص شود.»

امیرعلی بخشی، حامد هنرپیشه و رضا بهرامی به سرلیستی علی خسروانی اعضای ائتلاف تحول بودند که توانستند چهار کرسی هیات‌رئیسه اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو را با آرای اعضا به‌دست آورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =