LG Chem

LG Chem با راه‌اندازی کارخانه عظیم کاتد خود در کلارکسویل، تنسی، جایگاه خود را به‌عنوان یک بازیگر پیشرو در بازار جهانی مواد باتری تثبیت کرده است.

این مرکز برجسته، با ظرفیت تولید سالانه ۶۰ هزار تن، نه‌تنها مواد کاتدی را که با کارایی بالا بهینه‌سازی شده برای خودروهای الکتریکی آمریکای شمالی تولید می‌کند، بلکه به‌عنوان یک مرکز استراتژیک برای برنامه‌های رشد جاه‌طلبانه LG Chem عمل می‌کند.

تامین نیاز ایالات‌متحده در حوزه باتری و فراتر از آن

کارخانه تنسی نشان‌دهنده گام مهم و رو به‌جلو LG Chem برای تبدیل شدن به‌برترین تامین‌کننده مواد کاتدی در آمریکای شمالی است. همان‌طور که Shin Hak-cheol مدیرعامل شرکت در مراسم افتتاحیه اعلام کرد، «با این کارخانه، LG Chem بدون شک به‌برترین تامین‌کننده مواد کاتدی در آمریکای شمالی تبدیل خواهد شد.»

علاوه‌بر این، این مرکز از نظر استراتژیک LG Chem را در مسیر مناسبی برای استفاده از فرصت‌های ارائه‌شده توسط قانون کاهش تورم (IRA) قرار می‌دهد. با تضمین یک زنجیره‌تامین قابل اعتماد برای مواد معدنی و پیش‌سازها از کشورهای دارای قراردادهای تجارت آزاد ایالات‌متحده (FTA)، این کارخانه به‌مشتریان LG Chem کمک می‌کند معیارهای اعتبار مالیاتی خودروهای الکتریکی را رعایت کنند.

نوآوری و پایداری، تولید را هدایت می‌کند

LG Chem متعهد است مرزهای برتری تولید را پیش ببرد. کارخانه تنسی از فناوری پیشرفته کلسیناسیون استفاده خواهد کرد و به‌بالاترین سطح ظرفیت، یعنی تولید سالانه ۱۰ هزارتن در هر خط دست خواهد یافت.

پایداری همچنین در خط‌مقدم چشم‌انداز LG Chem قرار دارد. این تاسیسات ۱۰۰ درصد با انرژی‌های تجدیدپذیر کار خواهد کرد و با تامین‌کنندگان برق محلی برای استفاده از انرژی خورشیدی و آبی همکاری خواهد کرد. این تعهد با اهداف گسترده‌تر ESG ال‌جی شیمی مطابقت دارد و تعهد آن به‌تولید مسئولانه را تقویت می‌کند.

همکاری برای بازیافت باتری‌ها

LG Chem فعالانه به‌دنبال مشارکت با شرکت‌های بازیافت باتری ایالات‌متحده برای تضمین یک زنجیره تامین پایدار است. این رویکرد آینده‌نگر، LG Chem را به‌عنوان پیشرو در ایجاد اقتصاد دایره‌ای برای صنعت باتری قرار می‌دهد.

آینده‌ای روشن برای LG Chem و صنعت خودروهای برقی

راه‌اندازی کارخانه تنسی، لحظه‌ای مهم برای LG Chem است و موقعیت خود را به‌عنوان یک نیروی مسلط بر بازار جهانی مواد باتری تثبیت می‌کند. این شرکت با تعهد تزلزل‌ناپذیر خود به‌نوآوری، پایداری و همکاری، آماده است آینده خودروهای الکتریکی را در آمریکای شمالی و فراتر از آن تقویت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =