کد خبر: 247482
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران

نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با همراهی دولت و مدیریت شهری و با شعار «پیش به‌سوی آسمان آبی» ۳ تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

رشد و توسعه صنعت خودرو با معرفی تولیدات و خودروهای جدید، معرفی خودروهای برقی، هیبرید، پلاگین-هیبرید و هوشمند در حمل‌ونقل عمومی و شخصی با هدف حمایت از این استراتژی و کمک به گسترش این خودروها در کشور ازجمله اهداف برپایی نمایشگاه خودرو تهران اعلام شده‌اند.

باتوجه به رویکرد دولت سیزدهم برای حضور و بروز معنادار صنعت خودرو کشور در تولید و عرضه خودروهای برقی و هوشمند، متولیان نمایشگاه خودرو تهران تصمیم دارند در مسیر حرکت دولت، بیش‌از پیش به برنامه‌های هدف‌گذاری‌شده، معرفی دستاوردها و تولیدات جدید خودرویی کشور برپایه فناوری‌های نوین و پاک بپردازد.

کمک به برقی‌سازی صنعت خودرو، مهم‌ترین هدف‌ برپایی پنجمین نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود تا در کنار معرفی و عرضه تولیدات جدید خودرویی کشور در دو بخش سواری و سنگین، شاهد معرفی توانمندی‌های موجود در بخش برقی‌سازی خودروسازی باشیم.

نمایشگاه خودرو تهران می‌تواند محل مناسبی برای آگاه سازی جامعه و متولیان امر از مسیر برقی‌سازی و هوشمندسازی صنعت خودرو کشور باشد تا در گام اول نسبت‌به برطرف کردن چالش‌های این مسیر هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی اقدامات ثمربخشی پیاده و اجرا شود و پس از آن، بیش از پیش با ایجاد زیرساخت مناسب به «ما می توانیم» در خودروسازی اعتماد داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =