بازار جهانی تایر در سال 2024

هم‌زمان با آخرین روز سال 2023میلادی «گزارش تحقیقاتی بازار جهانی لاستیک 2024» توسط ReportsInsights Consulting Pvt Ltd منتشر شده است.

این گزارش، یک مطالعه جامع درباره وضعیت فعلی صنعت و بازار تایر البته با تاکید بر بازار جهانی این محصول است. در این گزارش با تکیه بر آمار سال‌های قبل و علمکرد گذشته تایرسازان بزرگ جهانی ازجمله میشلن، هانکوک و کانتیننتال؛ شرایط و میزان فروش، تقاضا و همچنین عرضه تایر در بازه زمانی 2030-2024 پیش‌بینی شده است.

نکات قابل‌توجه در این تحقیق راه‌اندازی کارخانه‌ها، عرضه محصول جدید، استفاده از فناوری، مشارکت در تولید، سرمایه‌گذاری مشترک، رقابت منطقه‌ای و صنعتی، سود، زیان و سهمیه تقاضا (باتکیه بر سرمایه‌گذاری) هستند که همین موضوع نشان می‌دهد تایرسازان جهانی با تکیه بر دیدگاه بلندکدت در فکر کسب سهم بیشتر در بخش تولید و همچنین اقدامات نوآورانه هستند.

آنچه مسلم است با گسترش و رشد تقاضا برای خودروهای برقی، سبد جدیدی به بخش تولید کارخانه‌های تایرساز افزوده خواهد شد. البته نباید فراموش کرد که بازار لاستیک؛ بازاری دقیق و با چشم‌اندازی فروشنده‌محور است با این تفاوت که به همراه تجزیه و تحلیل SWOT (ابزار برنامه‌ریزی استراتژیک برای ارزیابی وضعیت داخلی و خارجی یک سازمان) است.

ابزار «سوات» از محرک‌های کلیدی برای رشد صنعت است. در این روش، جداول و ارقام برای برنامه‌ریزی‌های استراتژیک که منجر به موفقیت سازمان می‌شوند؛ ارائه خواهد شد.

ازجمله بخش‌های مهمی که از SWOT در آن بهره‌می‌گیرند، تحقیق، اندازه بازار تایر و ارزش سهام تایرسازان است. به‌عنوان‌مثال کمپانی‌های میشلن، هانکوک و کانتیننتال با استفاده این ابزار؛ روش‌های مختلف را بررسی کرده و اطلاعات دقیق و دقیقی در مورد بازار به‌دست می‌آورند.

بازار جدید این تایرسازان با تکیه بر این استراتژی شامل آمریکای‌شمالی (ایالات متحده، کانادا، مکزیک) آمریکای‌جنوبی (برزیل، آرژانتین، اکوادور، شیلی) آسیا و اقیانوسیه (چین، ژاپن، هند، کره) اروپا (آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا) آفریقای‌جنوبی و خاورمیانه (مصر، ترکیه، عربستان سعودی، ایران) خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =