EBC Brakes Racing

کیت ترمز بزرگ آپولو دارای کالیپرهای ۶ پیستونه مهندسی بریتانیایی خیره‌کننده است که حس پدال محکم‌تر و واکنش‌پذیرتری را ارائه می‌دهد.

شرکت‌های تولیدکننده لنت و قطعات ترمز به‌سمت تولید سفارشی و سفارشی‌سازی برای خودروسازان بزرگ رفته‌اند. طی یکی دو سال اخیر بسیاری از خودروسازان با همکاری شرکت‌های تولیدکننده قطعات ترمز، برای برخی محصولات، سیستم ترمز خاص طراحی و تولید کرده‌اند. EBC Brakes Racing یکی از شرکت‌های مطرح در این حوزه است که برای بسیاری از خودروها قطعات ترمز طراحی و تولید کرده است. در جدیدترین همکاری، این شرکت برای دو محصول نیسان کیت ترمز طراحی کرده است.

EBC Brakes Racing با عرضه کیت ترمز بزرگ ۶ پیستونی آپولو جدید خود برای نیسان ۳۵۰Z و اینفینیتی G۳۵، عملکرد ترمز را به‌اوج خود رسانده است.

این خودروهای اسپرت ژاپنی تحسین‌شده در سال‌های اخیر بر رشته‌های مختلف اسپرت تسلط داشته‌اند و جدیدترین پیشنهاد EBC تضمین می‌کند که آن‌ها به‌همان اندازه که شتاب می‌گیرند به‌طرز چشمگیری هم متوقف خواهند شد.

کیت ترمز بزرگ آپولو دارای کالیپرهای ۶ پیستونه مهندسی بریتانیایی خیره‌کننده است که حس پدال محکم‌تر و واکنش‌پذیرتری را ارائه می‌دهد. این به‌معنی آن است که فواصل توقف کوتاه‌تر و کنترل بهتر خواهد شد؛ حتی هنگام رانندگی تهاجمی، خودرو به‌آسانی متوقف خواهد شد.

کولیس‌ها از آلومینیوم سبک‌وزن و درعین حال مستحکم ساخته شده‌اند که دارای طراحی پیچ دو تکه برای استحکام بیشتر است. علاوه‌بر این، آن‌ها برای استحکام و طول عمر بالاتر از ریخته‌گری‌های عملیات حرارتی ماشینکاری می‌شوند.

دیسک‌های دو تکه ۳۵۵x۳۲ میلی‌متری کاملا شناور کیت مظهر قدرت خنک‌کننده هستند. آن‌ها امکان انبساط مستقل حلقه بیرونی را تحت گرمای زیاد، به‌حداقل رساندن استرس و افزایش عمر دیسک فراهم می‌کنند. دیسک‌های ترمز همچنین دارای ۴۸ پره داخلی جهت‌دار و طراحی منحصربه‌فرد شیار Swept Groove برای حرارت بهینه و تخلیه گرد و غبار ترمز هستند.

EBC فقط به‌کولیس‌ها و دیسک‌ها محدود نمی‌شود. کیت ترمز بزرگ آپولو به‌قطعات با کارایی بالا برای تعمیرات اساسی ترمز مجهز شده است. این شامل لنت ترمز، مایع ترمز و ... است. لنت‌های ترمز EBC Bluestuff™ NDX Performance در برابر سرمای بالا مقاوم هستند. برای رانندگی روزمره نیز دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

خطوط ترمز بافته‌شده از جنس استنلس استیل یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است. این خطوط از اثر بادکنکی خطوط لاستیکی سنتی جلوگیری می‌کند و در نتیجه احساس پدال دقیق‌تر و مطمئن‌تر ایجاد می‌کند.

این مایع ترمز با نقطه جوش ۳۱۰ درجه سانتی‌گراد، استقامت استثنایی سیستم را حتی در شرایط رانندگی سخت تضمین می‌کند.

کیت ترمز بزرگ EBC Apollo ارتقای نهایی برای دارندگان نیسان ۳۵۰Z و اینفینیتی G۳۵ است که بهترین عملکرد را در ترمزگیری می‌خواهند. فرقی نمی‌کند در مسیر محلی خود برانید یا با اطمینان در خیابان‌های شهر پیمایش کنید، این کیت قدرت توقف و کنترل مورد نیاز شما را ارائه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =