توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی فناوری ریاست‌ جمهوری و کرمان‌ موتور

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی:‌ این توافق‎نامه در راستای تحقق اصلاح الگوی مصرف حامل‌های انرژی با هدف کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و رفع ناترازی در بخش حمل‌ونقل کشور به‌منظور کاهش مصرف سوخت امضا شد

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و شرکت کرمان‌موتور با حضور معاون ریاست‌جمهوری و مدیرعامل شرکت کرمان‌موتور به امضا رسید. با توجه به‌اهمیت بسیار بالای کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها، این توافق‎نامه در راستای تحقق اصلاح الگوی مصرف حامل‌های انرژی و رفع ناترازی در بخش حمل‌ونقل کشور امضا شد.

طراحی و تولید قوای محرکه کم‌مصرف با تمرکز بر یکی از خودروهای کرمان‌موتور

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری طی نشستی که در محل امضای این توافق‌نامه در محل شرکت کرمان‌موتور و با حضور سامان فیروزی، مدیرعامل این شرکت انجام گرفت با اشاره به‌لزوم فراهم کردن بستر همکاری متقابل مابین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع تولیدی، بر لزوم همکاری میان شرکت کرمان‌موتور و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور هم‌افزایی ظرفیتها و توانمندیهای طرفین تاکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت: «هدف از اجرای این توافق‌نامه که به‌مدت چهار سال و در دو فاز اجرا خواهد شد، کسب دانش فنی، طراحی و تولید قوای محرکه کم‌مصرف در خودروهای داخلی بنزینی و تحقق صرفه‌جویی مصرف سوخت بیش از ۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر با تمرکز بر یکی از خودروهای تولیدشده توسط کرمان‌موتور خواهد بود.»

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی فناوری ریاست‌ جمهوری و کرمان‌ موتور امضا شد

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی فناوری ریاست‌ جمهوری و کرمان‌ موتور امضا شد

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی فناوری ریاست‌ جمهوری و کرمان‌ موتور امضا شد

ظرفیت کرمان‌موتور برای ارتقا به با ارزش‌ترین خودروساز خصوصی خاورمیانه

در ادامه این نشست دکتر دهقانی فیروزآبادی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری به‌اتفاق سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان‌موتور با حضور در معاونت توسعه محصول این شرکت از تجهیزات، آزمایشگاه‌ها و اقدامات این معاونت در راستای تحقیق و توسعه محصولات جدید و ارتقا و بهبود کیفیت محصولات در حال تولید بازدید کردند.

همچنین از سوی دکتر دهقانی و هیات ‌همراه وی از خودروهای کی‌ام‌سی ایگل در دو نسخه بنزینی و برقی و همچنین کی‌ام‌سی T۹ و کی‌ام‌سی X۵ بازدید شد. گفتنی است در این نشست، توانایی‌های شرکت کرمان‌موتور و برنامه این شرکت برای ارتقا به با ارزش‌ترین خودروساز خصوصی خاورمیانه نیز مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =