تحویل خودروهای تیگارد

اوایل اسفندماه امسال بود که کسری شیروانی، مدیر ارتباطات و مارکتینگ شهرک اتومبیل گودرزی در گفت‌وگویی اعلام کرد این مجموعه به‌تازگی با شرکت‌ تیگارد موتور قرارداد بسته و نمایندگی‌ این خودروساز را رسما در اختیار گرفته است.

در همین زمینه، روز گذشته مدیر ارتباطات و مارکتینگ شهرک اتومبیل گودرزی در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» از برگزاری مراسمی در این مجموعه برای تحویل حدود ۲۰ دستگاه تیگارد توسط نمایندگی ۱۱۱۵ تیگارد موتور گودرزی به‌مشتریان خبر داد.

مراسم خاص برای تحویل خودروهای تیگارد به مشتریان نمایندگی «شهرک اتومبیل گودرزی»

در این مراسم علاوه‌بر مشتریان نمایندگی ۱۱۱۵ تیگارد موتور شهرک اتومبیل گودرزی، مهندس سامان گودرزی (مدیرعامل شهرک اتومبیل گودرزی)، مهندس امین مهرزاد (مدیر مارکتینگ تیگارد) و مهندس راور (مدیر شبکه نمایندگان تیگارد) حضور داشتند.

همچنین در سال ۱۴۰۳ به شوروم تیگارد موتور که چندی پیش توسط شهرک اتومبیل گودرزی در کرج افتتاح شده است، خدمات پس از فروش و هوم سرویس، کوییک سرویس و امداد خودرو تیگارد نیز به‌همت شهرک اتومبیل گودرزی افزوده خواهد شد.

در حال حاضر شرکت‌هایی همچون سایپا، ایران‌خودرو، بهمن‌موتور، BM Cars، ماموت‌خودرو، مدیران‌خودرو (ام‌وی‌ام و فونیکس)، نیرو موتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا دارای نمایندگی رسمی در شهرک اتومبیل گودرزی هستند. شهرک اتومبیل گودرزی واقع در کیلومتر ۲۰ جاده قدیم تهران-کرج، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خودرویی کشور به‌شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

آخرین اخبار