جشن عبور از رکورد تولید ۱۲ساله «زامیاد»

جشن عبور از رکورد تولید ۱۲ساله زامیاد با حضور پرشور مدیران و کارکنان خطوط تولید این شرکت برگزار شد.

به گزارش ارتباطات زامیاد، این مراسم با حضور محمدرضا شیخ عطار عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی صادقی‌کاشان؛ مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان خطوط تولید شرکت زامیاد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمدرضا شیخ‌عطار، عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در حوزه شرکت‌های تولیدی و تامین گروه ضمن ابراز خرسندی از کسب این رکورد و موفقیت تاریخی بیان کرد: زامیاد یکی از بهترین شرکت‌هایی است که به‌واسطه محصول خود مورد انتخاب و استقبال جامعه می‌باشد و همواره پُربرکت بوده و هست.

وی یادآور شد: باتوجه‌ به هزینه نگهداری پایین و کارآیی و عملکرد مناسب خودروهای زامیاد، مشتریان، این محصولات را در سالیان پی‌درپی برای کسب‌وکار خود انتخاب کرده‌اند و به همین علت است که محصولات زامیاد، انتخاب اول مشتریان در بازار حمل‌ونقل سبک کشور است.

شیخ‌عطار در ادامه گفت: شرکت زامیاد در سال آینده برنامه‌های بزرگی در دست اجرا دارد و باید گام‌های اساسی در حوزه‌های تولید بدنه، رنگ، مونتاژ و ... بردارد تا آماده تولید و عرضه محصولات به‌روز شود.

عضو هیات‌مدیره گروه سایپا افزود: از زامیاد انتظار می‌رود باتوجه‌ به کسب جایگاه مناسب در حوزه حمل‌ونقل تجاری سبک، محصولات خود را در حوزه‌های دیگر، با شرایط پایین‌بودن هزینه نگهداری، تعمیرات و پشتیبانی مناسب، توسعه دهد تا در ابعاد دیگر هم بتواند اقبال مشتریان را جذب کند.

وی مدیرعامل جدید زامیاد را مدیری موفق با بیش‌از ۱۵سال سابقه اجرایی در صنعت خودرو و گروه سایپا معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد با حضور مهندس صادقی‌کاشان، شرکت زامیاد بیش‌از گذشته در مسیر توسعه و تعالی قرار گیرد.

«هانترپلاس» محصول جدید زامیاد خواهد بود

در ادامه این مراسم، مهدی صادقی‌کاشان، مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام رسمی عبور از رکورد تولید ۱۲ساله در این شرکت بیان کرد: نگاه من به شرکت زامیاد به‌مانند میدان جهاد اقتصادی است و همکاران من در این شرکت مجاهدان این راه هستند.

وی با اشاره به انجام پروژه‌های مختلف در سال ۱۴۰۲ گفت: ورود نماد «خزامیا» به تابلوی بازار اول، رشد ۱۰درصدی فروش، خروج از زیان انباشته در سال مالی ۱۴۰۱ و استمرار آن در سال‌های آتی، افزایش سرمایه ۴۳درصدی، حضور در بازارهای صادراتی ازجمله کشورهای حوزه آفریقا و پاکستان با تولید خودرو وانت نیسان راست‌فرمان، از جمله اقداماتی هستند که در سال جاری شاهد به‌ثمررسیدن آنها بوده‌ایم.

صادقی‌کاشان همچنین ضمن اعلام خبر افزوده شدن محصول هانترپلاس به سبد محصولات شرکت زامیاد گفت: هانترپلاس آخرین محصول چانگان و یک خودرو خاص، متفاوت و مدرن است که تولید آن به شرکت زامیاد محول شده و در آینده شاهد عرضه این محصول به بازار کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به شعار سال مبنی‌بر رشد تولید؛ عبور از رکورد ۱۲ساله زامیاد را تبلور عینی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب دانست و ادامه داد: ۱۴۰۳ نیز سال مهمی برای شرکت زامیاد خواهد بود که پشتیبانی و تلاش مضاعف همه کارکنان را در تمامی سطوح جهت رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌های پیش‌رو طلب می‌کند.

مدیرعامل شرکت زامیاد، سرمایه اصلی سازمان را نیروی انسانی آن دانست و گفت: ارتباط ما با این سرمایه گرانقدر افزایش خواهد یافت و تلاش می‌شود در مقابل کارکنان تلاشگر زامیاد، برای خود تعهد ایجاد نماییم و از رهگذر توجه ویژه به حوزه منابع‌ انسانی و رفاه کارکنان در جهت پویایی، تعالی و رشد همه‌جانبه مجموعه‌ معظم زامیاد گام برداریم.

ارتقای سطح استانداردهای محصولات «زامیاد»

در ادامه این مراسم، شهرام احمدیان، قائم‌مقام مدیرعامل زامیاد در حوزه‌های تولید، مهندسی، کیفیت و برنامه‌ریزی جامع تولید در سخنانی گفت: شرکت زامیاد با دارا بودن ۶۰سال سابقه در حوزه تولید انواع خودروهای تجاری در کشور، در سال آینده شاهد افتتاح سالن رنگ خود خواهد بود؛ همچنین راه‌اندازی سال رنگ پودری شاسی از دیگر برنامه‌های شرکت زامیاد است که با شروع به کار آن، شاهد کاهش هزینه سربار تولید و ارتقای سطح کیفیت محصولات خواهیم بود.

وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده قالب‌های بدنه خانواده پادراپلاس خریداری شده که به زودی وارد کشور خواهد شد.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه با اشاره تولید وانت فرمان‌راست یادآور شد: با همکاری شرکت قالب‌های صنعتی سایپا، محصول وانت زامیاد فرمان‌راست به سبد محصولی شرکت زامیاد اضافه شده و از نیمه‌دوم سال آینده تولید آن برای بازارهای صادراتی آغاز خواهد شد.

احمدیان افزود: با هدف گسترش و توسعه سبد محصولات، شرکت زامیاد توانست در سگمنت‌های دیگر نیز محصول کامیونت باراد را در تناژهای ۵.۵، ۶ و ۹.۵تُن به سبد محصولات خود اضافه کند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نیمه دوم سال آینده ۱۱۰۰ دستگاه از این محصولات در شرکت زامیاد تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین یک کامیون با تناژ ۱۹تُن نیز از همین خانواده در آینده به سبد محصولات شرکت زامیاد اضافه خواهد شد.

قائم‌مقام مدیرعامل زامیاد در پایان سخنان خود با تاکید بر لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ سطح استاندارد محصولات خود را ارتقا خواهیم داد تا تولید منطبق بر استانداردهای ۸۵گانه سازمان ملی استاندارد انجام پذیرد که در این خصوص نیز چند دستگاه محصول شرکت زامیاد به منظور انجام فرآیندهای توسعه، تست و ارزیابی قطعات برای اخذ این استانداردها به خارج از کشور ارسال شده و اقدامات فنی آن در حال انجام است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان شرکت زامیاد در جهت تحقق شعار سال و به ثمر رساندن رکورد تولید ۱۲ساله تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

آخرین اخبار