MG Castrol

گروه خودروسازی چینی سایک یا SAIC Motor به عنوان مالک برند اصالتا انگلیسی MG، همکاری استراتژیک سه‌ساله را با کاسترول آغاز کرده و قرار است برای محصولات ام‌جی به صورت اختصاصی محصولاتی با بسته‌بندی خاص و اختصاصی برای تامین نیاز مصرف کنندگان در اروپای‌مرکزی و شرقی تامین شود.

به گزارش اخبار خودرو ، این اولین‌بار است که بین این دو برند اشتراک پیدا می‌شود و همکاری خود را تحت عنوان «MG Castrol» را عرضه می‌کنند.

این مشارکت به طور رسمی15 آوریل در بوداپست (مجارستان) امضا شد، جایی که شرکت‌ها تعهد خود را برای افزایش عملکرد و کارایی خودرو در طیف محصولات متنوع MG ابراز کردند.

روانکارهایی با نام تجاری کاسترول ادج 0W20 C5 توسط ام‌جی برای خودروهای این برند ازجمله موتورهای درون‌سوز سنتی و خودروهای الکتریکی با باتری توصیه می‌شود.

بائوژنگ وانگ، معاون کسب‌وکار بین‌المللی کاسترول نسبت به این همکاری ابراز اشتیاق کرد و نوشت: «ما از آغاز این سفر با ام‌جی در اروپا هیجان‌زده هستیم. این توافق‌نامه قدرت همکاری در ایجاد ارزش را نشان می‌دهد. در کنار ام‌جی مشتاقانه منتظر فرصت‌های جدید برای بهبود تجربیات مشتری هستیم.»

از سوی دیگر اسکایلر کیم، مدیر عامل سایک‌موتور اروپای‌مرکزی و شرقی نیز به مزایای استراتژیک این مشارکت پرداخت.

کیم گفت: «همکاری با کاسترول به ما کمک می‌کند برندمان را به جایگاه‌های برتری برسانیم، همچنین به طور قابل‌توجهی دسترسی و اعتماد به برند ما را در اروپای شرقی و مرکزی افزایش می‌دهد و خدمات پس از فروش عالی را برای افزایش رضایت مشتری ارائه خواهد داد. مشتاقانه منتظر همکاری با کاسترول در مورد پیشنهادات آینده‌نگرانه آنها برای مشتریان هستیم.»

محصول جدید کاسترول و ام‌جی برای اولین‌بار در مجارستان، رومانی، لهستان، جمهوری چک، یونان، اسلواکی و کرواسی برای دارندگان خودروهای برند ام‌جی در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =