نمايشگاه خودرو بيجينگ

دعوت از خبرنگاران برای پوشش اخبار رونمایی‌ها و همچنین نمایشگاه‌ها بخش مهمی از سیاست چینی‌ها برای غلبه آسان‌تر بر بازارهای هدف است.

هر سال در این ایام نمایشگاه خودرو بیجینگ یا همان نمایشگاه خودرو پکن در کشور چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سال‌های فرد در بیجینگ (پکن) و سال‌های زوج در شانگهای برگزار می‌شود.

امسال نیز شرکت‌های چینی برای به‌تصویر کشیدن هرچه‌بیشتر موفقیت‌های صنعت‌خودرو چین از خبرنگاران سراسر دنیا و به‌خصوص از خبرنگاران کشورهایی که برای صادرات خودرو توسط اژدهای زرد هدف قرار گرفته‌اند، دعوت کرده‌اند .

در این میان دعوت از خبرنگاران ایرانی برای حضور در نمایشگاه پکن و همچنین بازدید از خطوط تولید خودروهای چینی به‌شکل گسترده‌تری نسبت به‌سال‌های قبل صورت گرفته است.

دعوت از خبرنگاران برای پوشش اخبار رونمایی‌ها و همچنین نمایشگاه‌ها بخش مهمی از سیاست چینی‌ها برای غلبه آسان‌تر بر بازارهای هدف است.

می‌توان گفت تقریبا بیشتر خبرنگاران خودرویی از تمام رسانه‌ها و همچنین افراد تاثیرگذار در حوزه خودرو در این سال‌ها به کشور چین برای حضور در نمایشگاه‌ها و همچنین دیدار از دستاوردهای خودرویی این کشور دعوت شده‌اند.

این موضوع به‌خودی خود، از اهمیت بازار کشورهای هدف به‌خصوص بازار ایران برای خودروسازان چینی خبر می‌دهد؛ به‌نحوی که امسال حتی تلاش کرده‌اند از توان بیشتر رسانه‌های رسمی و غیر رسمی خودرویی برای اثرگذاری بر مخاطب و مشتری بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =