استفاده از نیوبیوم در تولید لنت ‌ترمز

شرکت تولیدکننده لنت‌ترمز  Akebono از گسترش خط لنت‌ترمز دیسکی ProACT و  Severe Duty Ultra-Premium  خود با ۹ شماره قطعه جدید خبر داده است. این لنت‌های ترمز بیش از ۴ میلیون دستگاه خودرو را پوشش خواهد داد. این آخرین تعهد Akebono به افزایش عملکرد و دوام خودرو در برندهای مختلف خودرو از جمله شورولت، دوج، فورد، جی‌ام‌سی، لینکلن و رم است.

براساس گفته‌های این شرکت، کیت‌ها با سخت‌افزار پایه فولادی ضد زنگ ممتاز به‌صورت سفارشی نیز ارائه می‌شوند.

لنت دیسکی «Disc Brake Pad» یکی از اجزای اصلی سیستم ترمز دیسکی در خودروهاست که وظیفه ایجاد اصطکاک برای کاهش سرعت و توقف خودرو را برعهده دارد. این لنت‌ها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی هستند که بر عملکرد و کارایی سیستم ترمز تاثیر می‌گذارند.

این لنت‌ها عمدتا از مواد طبیعی ساخته می‌شوند که بی‌صدا هستند و گرد و غبار کمتری تولید می‌کنند. لنت‌های دیسکی باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که کمترین نویز و لرزش را هنگام ترمزگیری داشته باشند.

برخی لنت‌ها دارای شیارها و سوراخ‌هایی هستند که به‌کاهش نویز و افزایش خنک‌کنندگی کمک می‌کنند.

پوشش گسترده برای مدل‌های مختلف خودرو از جمله ویژگی‌های این لنت‌های دیسکی است. این لنت‌ها برای چندین مدل از محصولات شورولت از جمله خودروهای پلیس ارائه خواهد شد.
همچنین برای بسیاری از مدل‌های فورد نیز این محصول عرضه خواهد شد.

کربی پرویت، مدیر توسعه محصول در Akebono درباره عرضه‌ محصولات جدید گفت: «Akebono هیجان‌زده است که انتشار این ۹ شماره قطعه جدید ProACT و Severe Duty را اعلام کند که بیش از ۴ میلیون دستگاه خودرو را پوشش خواهد داد و برخی مدل‌های جدید CHEVROLET را نیز شامل خواهد شد.

دوج، فورد، جی‌ام‌سی، لینکلن و رم دیگر خودروسازانی هستند که از محصولات جدید Akebono استفاده خواهند کرد. این لنت‌های جدید تعهد ما به‌ارائه پوشش بیشتر را نشان می‌دهد که عملکرد و دوام خودرو را در بخش ترمز افزایش می‌دهد.»

Akebono تامین‌کننده پیشرو سیستم‌های ترمز پیشرفته در آمریکای شمالی و پیشرو در فناوری اصطکاک سرامیکی است. این شرکت در توسعه و تولید مواد اصطکاکی سرامیکی، تمرکز بر تجزیه و تحلیل و کنترل نویز، لرزش و سختی (NVH) تخصص دارد.

لنت‌های ترمز دیسکی فوق ممتاز Akebono، ساخت ایالات‌متحده با نام‌های تجاری ProACT، EURO، Akebono Performance و Severe Duty به‌فروش می‌رسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =