کد خبر: 29004
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

دیگر همگان تیونر معروف ایرانی را می شناسند ، او در هر کجا که باشد مایه سربلندی و افتخار ایرانیان است ، بله این فرد کسی نیست جز کوروش منصوری .

منصوری

این بار از گفتن زندگی نامه و جزئیاتی از آقای منصوری صرف نظر میکنیم و در مقاله ای کامل به آن خواهیم پرداخت ، این مقاله در مورد درخشش محصولات منصوری در نمایشگاه اتومبیل ژنو است ، جایی که همه بزرگان حضور دارند و منصوری یکی از برند های خاص با حضوری پر رنگ می باشد .

منصوری

منصوری در این نمایشگاه چند محصول را به همگان معرفی داشته است که برترین های این محصولات شامل یک لامبورگینی ، یک رولزرویس و یک بوگاتی می باشد . هر کدام از این محصولات جلوه ای زیبا و خاص داشته که به آن خواهیم پرداخت .

مهندسی آلمانی با زیبایی ایرانی

بوگاتی ویرون Vivere که شاهکاری از منصوری میباشد ، چنان زیبا و دلنواز این خودرو را دچار تغییراات داشته است که هر بیننده ای را دوباره عاشق این هیولای سرعت می نماید . رنگ بدنه زیبا به همراه تزئینات داخلی و خارجی فیبر کربن ، استفاده از جلو پنجره با طراحی مجدد ، استفاده و از چراغ های جدیدLED ، استفاده از خروجی های بزرگتر ، درپوش تعویض شده موتور و نماهای دیگر به زیبایی این خودرو افزوده است . داخل خودرو از دید منصوری پنهان نماده است و چنان طراحی جالب و زیبایی را برای داخل خودرو در نظر گرفته است که فقط چند لحظه محو تماشای این طراحی و این نما از خودرو خواهید شد . البته ظاهرا منصوری نخواسته توان این موتور را افزایش یابد و فقط به زیباتر نمودن آن بسنده نموده است .

منصوری

منصوری

منصوری

اشرافی گری انگلیسی به سبک منصوری

پخودروی رولز رویس را دیگر نمی توان از آن گذشت ، اگر از کنار مرسدس کلاس G منصوری به سادگی میتوان عبور نمود از این خودرو به راحتی نمی توان گذشت ، زیرا این خودرو خودش مایه اشرافی گری است ، حالا منصوری که برندی لوکس و اشرافی است دست بر این خودرو گذاشته و آنرا بسیار دچار تحول نموده است . 

رنگ بدنه این خودروی لوکس که اکنون دیگر نام آن رولز رویس Wraith می باشد ، فیروزه ای زیبا شده است و همچنین با کمی تیونینگ توان موتور 12 سیلندر 6.6 لیتری این خودروی زیبا به میزان 90 اسب بخار افزایش یافته و از 630 اسب بخار به 740 اسب بخار تبدیل گشته است . 

طراحی داخلی این خودرو دچار تغییرات شگرفی شده است که در کلام نمی توان به همه آنها اشاره داشت بلکه تزئینات داخلی و روکش صندلی ها یکی از تغییراتی می باشد که کاملا مشهود می باشد . 

این خودرو در مدت 4.4 ثانیبه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت پیدا می نماید و تا حداکثر سرعت نزدیک به 300 کیلومتر بر ساعت به این افزایش ادامه خواهد داد .

منصوری

منصوری

منصوری

پرده آخر ، اونتادور کربنادو GT

شاید این خودرو را غول مرحله آخر 1600 اسب بخاری نامید ، غولی که اگر بتوانید آنرا بخرید و صاحب آن شوید ، دیگر از رقابت با کمتر خودرویی هراس دارید . 

این خودرو در سال گذشته نیز معرفی شده است ، اما این بار منصوری خودرویی را معرفی نموده که نه تنها در ظاهر بلکه در باطن نیز دچار دگرگونی شدید شده و اکنون در اصالت این خودرو باید بازنگری نمود . 

منصوری این بار دست به تعویض سر سیلندر با نمونه ای که خود آنرا مناسب دانسته داشته و با کمی تغییرات در میل لنگ و اجزای آن به همراه برنامه جدید برای ECU و چند تغییر بزرگ و کوچک دیگر که مهم ترین آنها استفاده از توربو شارژر است توانسته به عدد باور نکردی 1600 اسب بخار دست پیدا نماید و در نهایت نیز اعدادی جالب برای عملکرد این خودرو منتشر داشته است . 

این اعداد باور نکردنی برای عملکرد شتاب این خودرو 2.1 ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 370 کیلومتر بر ساعت می باشد که احتمالا این اعداد منجر به تعویض و یا تقویت سیستم ترمز برای این خودرو که اکنون جز زیبایی چیزی در بر ندارد ، خواهد شد . 

در نهایت تغییرات بسیار بر روی بدنه و همچنین تزئینات داخلی خودرو دیده می شود که شامل تغییر کلی در نمای خارجی و داخلی کربنادو شده است . شاید بتوان این خودرو را بهترین خودرویی دانست که منصوری در این نمایشگاه از آن رونمایی داشته است .

منصوری

منصوری

منصوری

 

منبع خبر :car.ir

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =