کد خبر: 33083
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
سایپایدک در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو

حضور سایپا یدک در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و محصولات وابسته در شيراز با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد.

به گزارش دنیای خودرو ، سازمان خدمات پس از فروش سایپا در این دوره از حضور خود در نمایشگاه خودرو شیراز به معرفی خدمات کارت نارنجی و همچنین مقایسه قطعات تقلبی با قطعات اصلی پرداخت که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

[caption id="attachment_33080" align="aligncenter" width="545"]سایپا یدک در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو سایپا یدک در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو[/caption]

نمایش بسته بندی های اصلی قطعات و مقایسه قطعات اصلی با قطعات تقلبی و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص چگونگی شناسایی قطعات اصلی، ارائه کتاب‌ها و سی دی های آموزشی، نمایش قطعات برش خورده و معرفی خدمات کارت نارنجی از جمله امداد 247، امداد در محل، گارانتي بدنه و تمديد گارانتي برای مشتریان گروه سایپا از جمله فعالیت هایی بود که مورد استقبال قرار گرفت.

برگزاري كلاس‌هاي آموزشي ويژه دارندگان خودروهاي سواري سايپا و ارتباط مستقيم با مشتريان در خصوص دريافت پيشنهادها و انتقادها از ديگر اقداماتي بود كه توسط سايپايدك در نمايشگاه شيراز انجام و با استقبال روبرو شد.

نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش سايپا در استان فارس نيز با حضور خود در اين نمايشگاه به معرفي محصولات و خدمات جديد گروه سايپا پرداختند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه 13 محصول خود را در معرض نمایش گذاشت و از چندین محصول جدید رونمایی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =