کد خبر: 68430
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، واردات بی‌رویه خودرو را اتفاق ناگواری خواند و گفت: امیدواریم ضابطه مند کردن بازار واردات خودرو در حد شعار نباشد و به درستی اجرا شود.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از مهر، مجید منصوری با اظهار امیدواری نسبت به اجرای کامل طرحی که با عنوان ساماندهی بازار خودرو از طرف وزات صنعت، معدن و تجارت برای ضابطه مند شدن وارادات خودرو ابلاغ شده است، گفت: باز بودن فضا برای واردات خودرو به صورت بی‌رویه اتفاق ناگواری است؛ به خصوص که هیچ نظارتی بر کیفیت خودرو های وارداتی وجود نداشته باشد. وی تاکید کرد: امید داریم این ابلاغیه عملی باشد و در مرحله اجرا هم شاهد باشیم حداقل خودروهایی که بی‌کیفیت تر از خودرو های داخلی هستند و به لحاظ قیمت با خودروهای داخلی رقابت می‌کنند، وارد بازار نشود و شاهد ورود خودروهایی باشیم که به لحاظ تکنولوژیک امکان تولید آن در کشور وجود نداشته باشد. منصوری افزود: واردات بی رویه خودروهای خارجی آن هم بدون گارانتی یا خدمات پس از فروش نادیده گرفتن حقوق شهروندان ایرانی است، همانطور که بی توجهی به کیفیت خودروهای داخلی نیز همین معنی را دارد. وی افزود: امیدواریم کیفیت خودروهای داخل به مرحله‌ای برسد که رغبت به خودروهای خارجی کم شود اما تا وقتی این اتفاق نیفتاده، مصرف کننده ایرانی حق دارد از امنیت و قابل اعتماد بودن سرمایه ای که برای خرید یک خودرو هزینه می‌کند، اطمینان داشته باشد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    اينكه مدير عامل سايپا گفتند واردات آزاد باشد ما بازار بهتري خواهيم داست چه شد؟!! البته خود اين شركت هم فقط چيني وارد كرده بيش از 6-7 مدل!!!
  • فرشید ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    مطمئن باشید خودروهای ایران خودرو و سایپا حتی بی کیفیت تر از خودروهای چینی وارداتی هستند . بازم خوبه آخرش یه حقی به مصرف کننده ایرانی دادی !!!
  • امید ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    بله دیگ وقتی خودرو زیاد وارد بشه عزیزان دزد که نمیتونن دیگ از خودروهای داخلی پورسانتهای انچنانی بگیرند ودزدی بکنن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =