رییس شورای عالی استان های کشور گفت: برنامه ریزی برای ساماندهی استفاده از موتورسیکلت های برقی در ناوگان حمل و نقل شهری به دلیل مزایای فراوان اهمیت بسزایی دارد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا بصیری پور در ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک ، خدمات و محیط زیست شهری، اظهار کرد: به دلیل  آلاینده نبودن موتور سیکلت های برقی و پایین بودن هزینه سوخت آنها نسبت به موتورسیکلت های بنزینی می توان آن را از جمله مزایای شاخص استفاده از این نوع وسیله حمل و نقلی عنوان کرد که لزوم ساماندهی آنها را در ناوگان حمل و نقل شهری مشهد نمایان می کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به استقبال از این دوره از نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: حضور شهرداران شهرهای کشور، روسای سازمان‌های همیاری‌ شهرداری‌ها، اعضای شورای اسلامی شهرها و معاونان شهرداری‌ها نشان می‌دهد این نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است.

گفتنی است، از جمله مزایای استفاده از موتور برقی با توان موتور ۳۰۰۰ وات و حداکثر بار قابل حمل ۶۰ کیلوگرم مناسب فعالیت در حوزه پیک موتوری و غذابر در سیستم حمل و نقل شهری است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود.

گفتنی است عدم ایجاد صدای زیاد، عدم نیاز به ایستگاه های سوخت گیری، امکان ایجاد شارژ با شبکه های برق شهری و قابل کنترل بودن محدودیت سرعت در شهرها نیز از دیگر مزایای استفاده از موتورسیکلت های برقی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =