جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در رامسر خبر داد و گفت: تردد در محورهای یخ‌زده اردبیل و چهارمحال و بختیاری فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ محمدرضا زحمتکش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درمورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور رامسر در استان مازندران بارش باران جریان دارد.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور کوهرنگ- مسجد سلیمان، گردنه‌های چری و شاه‌منصوری در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین محور اسالم – خلخال در استان اردبیل به دلیل کولاک شدید و یخبندان تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی پرداخت و گفت: محورهای بوکان- مهاباد و مهاباد- سردشت در استان آذربایجان غربی به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

سرهنگ زحمتکش به آب گرفتگی در محورهای استان‌های کردستان و هرمزگان اشاره و خاطر نشان کرد: محور سروآباد- پاوه در استان کردستان و محور رودان – زیارتعلی در استان هرمزگان به دلیل آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

آخرین اخبار