کد خبر: 162390
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

لادا اخیراً جزئیات مربوط به مدل کالینا NFR را که زودی به خطوط تولید این کمپانی راه خواهد یافت، منتشر کرده است. در حالی که لادا با نسخه مسابقه ای «وستا» در مسابقات WTCC رقیب کمپانی هایی مانند هوندا، سیتروئن و پولستار محسوب می شود

به گزارش اخبار خودرو ،لادا اخیراً جزئیات مربوط به مدل کالینا NFR را که زودی به خطوط تولید این کمپانی راه خواهد یافت، منتشر کرده است. در حالی که لادا با نسخه مسابقه ای «وستا» در مسابقات WTCC رقیب کمپانی هایی مانند هوندا، سیتروئن و پولستار محسوب می شود، خودروهای جاده ای این برند در زمینه قدرت و سرعت، شهرت چندان مناسبی ندارند. امّا اکنون این خودروساز روسی قصد دارد که با معرفی کالینا NFR، این پیش زمینه ذهنی را بر هم بزند. کالینا NFR قرار است که تبدیل به سریعترین محصول تولیدی لادا شود.

۶۶۵۱۷۲٫jpg

این هاچ بک اسپورتی برای پیشرانه از یک موتور تنفس طبیعی ۱/۶ لیتری استفاده می کند که خروجی آن برابر ۱۳۶ اسب بخار است. این موتور که در کنار یک نسخه مدرن از گیربکس دستی ۵ دنده قرار گرفته، شتابی معادل ۹/۲ ثانیه در رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تأمین می کند. در نتیجه، لادا کالینا می تواند به سرعت حداکثر ۲۰۳ کیلومتر بر ساعت برسد.

۶۶۵۱۶۹٫jpg

در زمینه راحتی، این هاچ بک از لادا تجهیزاتی چون گرم کن برای صندلی های اسپورت و آینه ها، حسگرهای پارکینگ، برف پاک کن ها و نوربالای اتوماتیک، یک سیستم صوتی با ۴ اسپیکر و یک نمایشگر کنترل ۷ اینچی در اختیار قرار می دهد.

۶۶۵۱۷۱٫jpg

لادا برای اولین سال حضور کالینا NFR در بازار، تعداد ۵۰ نمونه از این خودرو را درنظر گرفته که عمدتاً به تیم های موتور اسپورت با قیمت پایه ۱۲ هزار و ۱۳۹ دلار پیشنهاد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    نکنه این آشغال روسی رو هم بیارن زباله دونی تکمیل بشه
  • رضا ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    نمایندگی قبلی لادا در ایران پولارو بالا کشید....ماشینش پیشکش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

آخرین اخبار