کد خبر: 167871
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

فراری ۴۸۸ GTB یک سوپر اسپرت واقعی است که توجه هر کسی را بخود جلب می کند. این خودرو از یک پیشرانه ی ۳.۹ لیتری هشت سیلندر خورجینی استفاده می کند که به کمک دو عدد توربوشارژر توانایی تولید ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتون متر گشتاور را دارد.

به گزارش اخبار خودرو ،فراری ۴۸۸ GTB یک سوپر اسپرت واقعی است که توجه هر کسی را بخود جلب می کند. این خودرو از یک پیشرانه ی ۳.۹ لیتری هشت سیلندر خورجینی استفاده می کند که به کمک دو عدد توربوشارژر توانایی تولید ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. نوویتک روسو توانسته قدرت این پیشرانه را به رقم فوق العاده ی ۷۷۲ اسب بخار و گشتاور آن را نیز به ۸۹۲ نیوتون متر افزایش دهد که بسیار بیشتر از اعداد کارخانه هستند.

۷۰۶۳۴۹٫jpg

این تیونر همچنین تغییراتی را در نمای ظاهری خودرو ایجاد کرده است که شامل استفاده از کیت بدنه ی آیرودینامیک و رینگ های جدید می شود. تغییرات در فراری ۴۸۸ GTB به همینجا ختم نمی شود و نوویتک روسو بر اساس سفارش مشتریان اقدام به شخصی سازی فضای داخلی خودرو نیز می کند. نوویتک روسو در نمای خارجی خودرو تغییرات خیلی اساسی ایجاد نکرده است. اما بزرگ ترین تغییر در فراری ۴۸۸GTB این است که نوویتک روسو بدنه ی این خودرو را بطور کامل از الیاف کربن ساخته است. بدنه ی ۴۸۸GTB در جزئیات با نمونه ی استاندارد فراری تفاپت دارد و این شرکت با استفاده از ورودی های هوای جدید، رکاب های جانبی، دیفیوزر عقب و بالچه ی عقب ثابت خود، ظاهری خشن تر و تهاجمی تر به این سوپر اسپرت بخشیده است. فراری ۴۸۸ GTB به ست کامل رینگ چرخ های ۲۱ اینچی سفارشی مجهز شده است. این رینگ ها در چهار رنگ شامل نقره ای، مشکی، ذغالی و سفارشی مختلف قابل سفارش هستند و بر روی آن ها از تایرهای با عملکرد بالا ساخت شرکت پیرلی استفاده شده است، این تایرها دارای ابعاد ۲۵۵/۳۰ ZR21 در جلو و ۳۲۵/۲۵ ZR21 در عقب هستند. با پرداخت مبلغ بیشتر، امکان سفارش رینگ ۲۲ اینچی نیز بر روی این خودرو وجود دارد که آن ها نیز از لاستیک ها پیرلی استفاده خواهند کرد. برای اطمینان از عملکرد و کنترل مناسب خودرویی با چنین قدرت بالایی، نوویتک روسو، سیستم تعلیق این خودرو را نیز ارتقا داده است. این کمپانی اقدام به نصب اکسل جلوی ۱.۵۷ اینچی با تنظیم الکترونیکی و ست کامل فنرهای جدید روی فراری ۴۸۸ GTB کرده است. نوویتک روسو هنوز قیمت رسمی برای این خودرو را اعلام نکرده است اما باید گفت که قیمت تمام شده ی این خودرو متغیر و وابسته به نوع تنظیمات و آپشن هایی است که مشتریان برای آن انتخاب می کنند. [gallery ids="167873,167874,167875,167876,167877,167878,167879,167880"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =