کد خبر: 168250
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

طراحی و توسعه NSX تمام الکتریکی توسط دپارتمان R&D هوندا، انجام شده است و چهار موتور الکتریکی به شکل دو واحد موتور دوقلو (TMU) قدرت را به هر محور می‌رسانند.

به گزارش اخبار خودرو ،کانسپت آکورا NSX EV در مدل مفهومی جدیدش قرار است با استفاده از  یک کیت بدنه آیرودینامیک که شامل یک شکاف جلو، یک دیفیوزر عقب، و بال برجسته است و همچنین دارای یک فاسیا عقب، جلو پنجره سبک و رینگ هیا جدید بسیار سبک وزن با کارایی بالا  از مارک میشلن به خودرویی درست یابد که سه برابر خودرو های برقی کنونی قدرت ایجاد کند.

Acura-NSX_EV_Concept-2016-1024-02

طراحی و توسعه NSX تمام الکتریکی توسط دپارتمان R&D هوندا، انجام شده است و چهار موتور الکتریکی به شکل دو واحد موتور دوقلو (TMU) قدرت را به هر محور می‌رسانند. این سیستم توسط سازنده با عنوان “مغز ترکیبی اسپرت SH-AWD” توصیف شده است و توزیع گشتاور مستقل را برای هر چهار چرخ فراهم می‌کند. این سوپراسپرت کانسپت دوستدار محیط زیست در ۲۶ ژوئن به همراه دو دستگاه NSX ویژه بهینه سازی شده، که از موتور بنزینی دو توربو V6 قدرت می‌گیرند در تپه‌های پایکس پیک حاضر خواهد شد و در یک تایم اتک یک به دو با آن‌ها جدال خواهد کرد. [gallery ids="168252,168253,168254"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

آخرین اخبار