کد خبر: 169152
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

در موتور شوی پاریس که اول اکتبر بمدت ۱۶ روز برگزار خواهد شد انتظار می رود خودرو سازانی همچون آلفارومئو، میتسوبیشی، جیپ، کیا، لندروور، مینی، نیسان، اشکودا و هوندا از محصولات جدید خود برای اولین بار رونمایی کنند.

به گزارش اخبار خودرو ، یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی جهان موتور شوی پاریس است که هر دو سال یکبار برگزار می شود. در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱٫۲ میلیون نفر از این نمایشگاه دیدن کردند و انتظار می رود این عدد در سال ۲۰۱۶ افزایش یابد. در موتور شوی پاریس که اول اکتبر بمدت ۱۶ روز برگزار خواهد شد انتظار می رود خودرو سازانی همچون آلفارومئو، میتسوبیشی، جیپ، کیا، لندروور، مینی، نیسان، اشکودا و هوندا  از محصولات جدید خود برای اولین بار رونمایی کنند. در میان خودرو هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند، خودرو هایی وجود دارند که احتمال استقبال عموم از آنها بیشتر از سایر مدلها خواهد بود و در ادامه به معرفی برخی از این مدلها می پردازیم.

مرسدس بنز قصد دارد خودروی مفهومی الکتریکی خود را برای رقابت با تسلا به نمایش درآورد که قادر است ۳۱۰ مایل را با یک بار شارژ طی نماید.

۱۴C1299_01

میتسوبیشی با خودروی SUV هیبریدی خود که سایزی بزرگتر از ASX و کوچکتر از Outlander می باشد به موتور شوی پاریس خواهد آمد. به نظر می آید این خودرو ساز ژاپنی قصد دارد تا تمرکز زیادی بر این خودرو داشته باشد. نام این این خودروی جدید Tourer می باشد که می توان گفت به لندروور ایووک بسیار نزدیک است.

۹۸۴۳۸mit-2

پژو با خودروی باز طراحی شده ۳۰۰۸ خواهد آمد که بجز ظاهر خارجی، طراحی داخلی این خودرو نیز دچار تغییراتی شده است. پژو ۳۰۰۸ رقیب سرسخت کیا اسپورتیج و نیسان قشقایی می باشد که در سری جدید خود با موتور و گیرباکس های متعدد عرضه خواهد شد. پژو می خواهد مدل هایبرید ۳۰۰۸ خود را برای سال ۲۰۱۹ آماده ورود به بازار کند.

۲۰۱۷-peugeot-3008_100554900_h

قرار است پورشه پانامرا جدید نیز به عنوان گل سرسبد خودرو ساز آلمانی راهی موتور شوی پاریس شود. پانامرا با دو موتور ۶ سیلندر بنزینی و ۸ سیلندر دیزل که هردو از سیستم توربو بهره می برند به نمایش خواهند درآمد. طبق آخرین اخبار فروش پانامرا در سال ۲۰۱۷ و در نمایندگی بریتانیا با قیمت ۸۸٫۷۰۰ پوند بفروش خواهد رسید.

۲۰۱۸-Porsche-Panamera-Front

سانگ یانگ کره که از بازار خوبی در اروپا سود می برد می خواهد نمونه ای از سری جدید Rexton خود را نمایش دهد. رکستون جدید برای سال ۲۰۱۷ آماده ورود به بازار خواهد شد و رقیب سرسختی برای هموطن خود یعنی هیوندای سانتافه خواهد بود.

ssangyong_rexton_ta__actyon

سوزوکی IGNIS در موتور شوی پاریس به نمایش در خواهد آمد و در بهار ۲۰۱۷ برای  نبردی تمام عیار با نیسان جوک عرضه خواهد شد. این خودرو دو دیفرانسیل می باشد و همین مزیتی است تا طرفداران بسیاری به دور خود جمع کند.

۲۰۱۶-suzuki-ignis-6_800x0w

فولکس واگن برای پیش نمایشی از طرح جدید و مفهومی مدل Touarge حاضر خواهد شد. در بین محصولات فولکس واگن به احتمال زیاد به نمایش در خواهد آمد مدل فیس لیفت گلف می باشد که در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین گلف پر قدرت R400 که به گفته فولکس واگن برای زمستان راهی بازار خواهد شد نیز ممکن است در این نمایشگاه حضور پیدا کند. گلف R400 میتواند با قدرت ۳۹۶ اسب بخار در مدت ۴ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.

volkswagen-new-tiguan-suv-gte-front-tracking

پس از آنکه تصاویری از SUV جدید اشکودا در حال گذراندن مراحل آزمایش فنی توسط عکاسان شکار شد، در ماه ژوئن تایید شد که اشکودا در حال توسعه محصول جدیدی بنام Kodiaq می باشد. انتظار می رود این محصول که از مدل Yeti بزرگتر است در موتور شوی پاریس حاضر شود. همچنین اشکودا اعلام کرده که نسخه هیبریدی این خودرو در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

۱۰۲۵۶۱۶۰_۹۵۵۴۰۷۸۲۱۲۱۸۳۴۶_۱۳۸۱۹۴۳۴۸۹۳۷۹۱۰۵۰۹۵_o

رنو می خواهد با دو محصول جدید خود یعنی کلیو و آلاسکا وارد موتورشوی پاریس شود. کلیو برای پاییز راهی بازار می شود که از تغییرات آن می توان به سیستم تعلیق جدید و استفاده از پیشرانه جدید به همراه تغییراتی در مجموعه چراغهای جلو و عقب اشاره کرد. پیش بینی می شود رنو کلیو با قیمتی حدود ۱۱٫۵۰۰ پوند فروخته شود. دیگر محصول رنو پیکاپ یک تنی آلاسکا  می باشد و بنظر می رسد با قیت ۲۲٫۰۰۰ پوندی خود برای رقابت با پیکاپ های همکلاس خود از جمله میتسوبیشی L200 و فولکس Amarok آماده می شود.

renault-clio-iii-2016-pics-95977

پیش بینی می شود نیسان می خواهد با تاکید برروی دو مدل از محصولات خود یعنی نیسان میکرا جدید و مدل فیس لیفت شده قشقایی در موتور شوی پاریس حاضر شود. اطلاعات دقیقی در خصوص نیسان میکرا وجود ندارد اما بنظر می رسد این خودرو نسبت به مدل قبلی خود کشیده تر شده است. در مورد قشقایی نیز نیسان فعلا به چند تغیر در ظاهر قشقایی بسنده کرده است .

Nissan-Micra-front-three-quarter-inspired-by-Nissan-Sway-concept

در سال ۲۰۱۴ مدیران مازراتی از خودرویی صحبت می کردند که قرار بود برای سال ۲۰۱۷ جایگزین مدل گرندتوریزمو شود. این مدل Alfieri نام دارد و با موتور ۶ سیلندر خود که توان تولید ۵۱۳ اسب بخار را دارد می رود تا جگوار F و پورشه ۹۱۱  با کابوسی بزرگ روبرو کند. قیمت Alfieri حدود ۶۰٫۰۰۰ پوند خواهد بود و با توجه به گفته های مازراتی در موتور شوی پاریس نمایش داده خواهد شد.

maseratialfieri-_2

لکسوس در نظر دارد تا محصول کوپه LC500 خود را تا قبل از عرضه آن در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه موتور شوی پاریس به نمایش درآورد. همچنین در کنار LC500 انتظار می رود نسل جدید LS نیز رونمایی شود. در حال حاضر بجز چند عکس جاسوسی از مشخصات فنی LS اطلاعاتی در دسترس نیست.

۲۰۱۶_naias_lexus_lc_500_009_4d5b07f27716dfc432e683e1c5edef4d1d836e8f

یکی از خودرو هایی که بسیاری را برای دیدن آن به موتور شوی پاریس خواهد کشاند مدل جدید لندروور دیسکاوری می باشد. با وجود اینکه فضای داخل کابین دیسکاوری بزرگتر شده ولی به لطف استفاده گسترده از آلومینیوم سبک، وزن خودرو کمتر هم شده است . دیسکاوری با موتور های چهار و شش سیلند عرضه خواهد شد که البته نسخه هیبریدی آن هم در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود دیسکاوری با قیمت ۴۵٫۰۰۰ پوند در اوایل سال ۲۰۱۷ در نمایندگی های فروش لندروور حاضر شود.

۲۰۱۶-Land-Rover-Discovery-Side-Image

کیا GT محصولی از کیا موتورز کره جنوبی می باشد که بسیاری احتمال می دهند که این خودرو در موتور شوی پاریس حاضر خواهد شد. خودرویی اسپرت، چهار درب و دارای طراحی کاملا مدرن می باشد که با استفاده از موتور ۲٫۲ لیتری توربو َشارژ قصد دارد در مواردی با بزرگانی همچون پورشه پانامرا رقابت کند! . قیمت GT 30.000 تخمین زده شده است. همچنین مدل استیشن و هیبریدی اپتیما نیز در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

gt03_gro

هیوندای با دو مدل Ionig و i30N خواهد آمد. مدل اول یعنی Ionig خودرویی سازگار با محیط زیست است و رقیب سر سخت تویوتا پریوس  می باشد  که در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. محصول دیگر هیوندای i30N می باشد و بنظر می آید رقیبی برای فورد فوکوس ST خواهد بود.

       alle-infos-zum-neuen-hyundai-ioniq-image_620x349

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    ایران خودرو و سایپا هم هستن؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =