کد خبر: 191014
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۹

پیش از این خبر هایی در زمینه پلاک شدن نسل جدید BMW سری ۷ در ایران مطرح شد که شایعه ای بیش نبود.

به گزارش اخبار خودرو ، در تاریخ  اول اسفندماه شاهد دریافت اولین پلاک ملی از سوی نسل جدید BMW سری ۷ در کشور بودیم که توسط شرکت پرشیاخودرو انجام شد.

پرشیاخودرو در اوایل دی‌ماه برای اولین بار از جدیدترین نسل این سدان بزرگ آلمانی در کشور رونمایی کرد و اکنون پس از گذشت کمتر از ۲ ماه شاهد دریافت پلاک ملی برای آن هستیم.

[caption id="attachment_191016" align="aligncenter" width="700"]پرشیا خودرو «ب‌‌ام‌و 730» را پلاک کرد پرشیا خودرو «ب‌‌ام‌و ۷۳۰» را پلاک کرد[/caption]

سری ۷ یکی از بهترین خودروی های حال حاضر بازارهای جهانی به حساب می‌آید که اکنون می‌توانیم شاهد تردد آن در خیابان‌های کشورمان باشیم.

عرضه این خودرو در ایران توسط پرشیاخودرو انجام شده و باید آن را تنها سدان بزرگ مدرن بازار بدانیم. سری ۷ از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که توانایی تولید ۲۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد.

نیرویی که این قصر متحرک نزدیک به ۲ تنی را با دنیایی از امکانات رفاهی و ایمنی تنها در عرض ۶٫۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. این خودرو با وجود قدرت و شتاب بالا از مصرف سوخت بسیار پایین ۵٫۸ تا ۶٫۲ لیتری بهره می‌برد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوکر ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
    ۲تن صدی ۶پراید ۷۰۰کلیو صدی ۸
  • ژوزف ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
    قیمت? احتمالا ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان. انهم برای قشر مرفه جامعه.
  • کاربر ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
    بعد جالبش اینه که این خودرو لوکس حساب نمیشه راحت پلاک میشه اما کیا سورنتو ۶ سیلندر یا تویوتا فورچونر خودرو لوکس میباشند! ایران مهد دلیران.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =