کد خبر: 191209
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

اسکوترها یک راه‌حل عالی برای رسیدن به مقاصد نزدیک، بدون درگیری با معضلاتی چون ترافیک، پارک خودرو و ... است.

آیا شما هم جزو کسانی هستید که فکر می‌کنند اسکوترها فقط مخصوص بچه‌هاست؟ سخت در اشتباه هستید! اسکوترها یک راه‌حل عالی برای رسیدن به مقاصد نزدیک، بدون درگیری با معضلاتی چون ترافیک، پارک خودرو و ... است.

از سوی دیگر، از آنجا که مدل بچه‌گانه آن به‌صورت خودران طراحی نشده است، هیچ دلیلی برای جلوگیری از الکتریکی شدن این وسیله نقلیه برای استفاده بزرگسالان وجود ندارد.

گزینه‌های امروز این وسیله نقلیه سبک و قابل‌حمل کاملا سازگار با محیط‌زیست و بدون ذره‌ای افت سرعت هستند.

در ادامه به معرفی ۷ اسکوتر برقی برتر در دنیا می‌پردازیم. با اخبار خودرو همراه باشید .

[caption id="attachment_191220" align="aligncenter" width="234"]Go-ped Go-ped[/caption]

«Go-ped» با عرضه ۴ مدل مختلف یکی از شناخته‌شده‌ترین‌های بازار به شمار می‌رود. اسکوتر مدل «I-Ped 2» این شرکت یکی از سبک‌ترین اسکوترهای بازار است که قابلیت تاشدن نیز دارد.

«I-Ped 2» با سه پیکربندی مختلف باتری به بازار عرضه شده است که شما می‌توانید بسته به برد موردنیاز خود از میان آن‌ها به انتخاب بپردازید. بلندبردترین نسخه این اسکوتر قادر است تنها با یک بار شارژ، مسافتی حدود ۲۰ مایل را طی کند.

این اسکوتر با سرعت حداکثر ۱۸ مایل بر ساعت حرکت می‌کند. وزن «I-Ped 2»، بسته به نوع آن، بین ۳۱ تا ۳۷ پوند است. قیمت پایه «I-Ped 2» از یک‌هزار و ۹۱۹ دلار آغاز می‌شود.

اکثر مدل‌های آن یک‌هزار و ۶۰۰ دلار قیمت دارند اما بالاترین قیمت آن بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ دلار است.

[caption id="attachment_191222" align="aligncenter" width="234"]URB-E URB-E[/caption]

«URB-E» را می‌توان در دسته‌بندی اسکوترهای تاشو قرار داد. به این ترتیب، این اسکوتر هنگام نگهداری در خانه و حمل در مکان‌های عمومی مانند اتوبوس و مترو، فضای کمتری اشغال می‌کند.

این اسکوتر ۳۰ پوند وزن دارد که حمل و بلند کردن آن را بسیار ساده می‌‌کند. همچنین این اسکوتر دارای یک پورت USB و یک سبد است. چهار تیپ مختلف از «URB-E» به بازار عرضه شده است که بردی میان ۱۶ تا ۲۰ مایل را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، این اسکوتر حداکثر سرعت ۱۴ تا ۱۸ مایل بر ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اسکوتر از طریق پایگاه اینترنتی خصوصی آن قابل‌سفارش است.

[caption id="attachment_191219" align="aligncenter" width="234"]EcoReco EcoReco[/caption]

شرکت «EcoReco» اسکوترهای خود را در چهار مدل مختلف «XS»، «S»، «M» و «R» به فروش گذاشته است. مدل‌های «S» و «M» هر کدام در دو تیپ جداگانه «S3»، «S5» و «M3»، «M5» عرضه می‌شوند.

هر کدام از این مدل‌ها مشخصات منحصر به‌فرد خود را دارند. به‌عنوان مثال، «XS» به‌عنوان اسکوتری قابل‌حمل شناخته می‌شود، در حالی که مدل «M» از دوام بسیار بیشتری برخوردار است. تمام اسکوترهای این شرکت تاشو هستند.

مدل‌های «XS»، «S» و «M» بردی بین ۱۰ تا ۲۰ مایل دارند. این در حالی است که مدل «R» بردی ۴۰ مایلی را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. به جز «XS» که ۱۵ مایل بر ساعت سرعت دارد، تمام مدل‌های این اسکوتر دارای سرعت ۲۰ مایل بر ساعت هستند.

مدل‌های «S» و «M» این اسکوتر هم‌اکنون در پایگاه اینترنتی «EcoReco» با قیمتی در محدوده ۸۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار به فروش می‌رسند که این موضوع این اسکوتر را به یکی از گزینه‌های مقرون به‌صرفه بازار تبدیل کرده است. مدل‌های «R» و «XS» هم‌اکنون در مرحله تولید تجاری هستند.

[caption id="attachment_191218" align="aligncenter" width="234"]CycleBoard CycleBoard[/caption]

این اسکوتر برقی با بهره‌گیری از دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب، ظاهر جالبی دارد. طراحی این اسکوتر موجب شده است هنگام عدم استفاده، کاملا به‌صورت عمودی بایستد و مانند دیگر اسکوترها نیازی به دیوار نداشته باشد.

همچنین این موضوع می‌تواند به حفظ بیشتر تعادل هنگام استفاده کمک بیشتری کند. این اسکوتر قادر است با حداکثر سرعت ۲۰ مایل بر ساعت حرکت کند و در حالت معمول، بسته به ظرفیت باتری، مسافتی بین ۱۵ تا ۲۵ مایل را طی می‌کند.

همچنین بسته به نوع باتری، شارژ این اسکوتر بین ۳ تا ۴٫۵ ساعت به طول می‌انجامد. وزن «CycleBoard» حدود ۴۴ پوند است. این اسکوتر شروع بسیار موفقی در بازار داشت، به‌طوری که با وجود هدف فروش ۷۰ هزار دلاری با درآمدی بالغ بر ۱۴۷ هزار دلاری روبه‌رو شد.

امکان سفارش این اسکوتر به‌طور مستقیم از پایگاه اینترنتی‌اش وجود دارد که بسته به نوع آن قیمتی بین یک‌هزار و ۳۰۰ تا یک‌هزار و ۷۰۰ دلار دارد.

[caption id="attachment_191223" align="aligncenter" width="234"]Uscooter Uscooter[/caption]

«Uscooter» را می‌توان تلفیقی از مشخصات جذاب «CycleBoard» و «URB-E» نامید. این اسکوتر مانند «CycleBoard» به طور عمودی می‌ایستد و درست مانند «URB-E» قابل تاشدن است.

با بهره‌گیری از وزن ۲۴ پوندی، این اسکوتر یکی از سبک‌ترین مدل‌های بازار به شمار می‌رود. این اسکوتر می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۸ مایل بر ساعت حرکت کند.

این اسکوتر اولین مانور خود را با نام «E-Twow»، ۵ سال پیش در چین انجام داد. این مدل هم‌اکنون در پایگاه اینترنتی «Uscooter» با قیمت ۹۹۹ دلار قابل خریداری است.

[caption id="attachment_191225" align="aligncenter" width="234"]Glion_Scooters Glion_Scooters[/caption]

«Glion Dolly»، محصول شرکت «Glion Scooters»، اسکوتر سبک وزن الکتریکی است که تنها ۲۸ پوند وزن دارد. این اسکوتر قادر است با یک بار شار، مسافتی حدود ۱۵ مایل را با سرعت ۱۵ مایل بر ساعت طی کند.

اگرچه در مقایسه با دیگر اسکوترهای معرفی‌شده چندان چنگی به دل نمی‌زند اما چندان هم ضعیف نیست. این اسکوتر قابلیت تاشدن نیز دارد.

«Glion Dolly» نسبت به مدل‌های دوربردتر بازار از قیمت قابل‌قبول‌تری برخوردار است. می‌توانید این اسکوتر را با قیمت ۸۴۹ دلار از پایگاه اینترنتی «Glion Scooters» خریداری کنید.

[caption id="attachment_191224" align="aligncenter" width="234"]Works_Electric Works_Electric[/caption]

اسکوتر «Rover BR2» که در کارخانه «Works Electric» ایالت اورگان ایالات‌متحده آمریکا تولید می‌شود، قیمتی حدود ۵ هزار و ۹۵۰ دلار دارد. هرچند کمی گران به‌نظر می‌رسد اما یکی از بهترین اسکوترهای دنیا از لحاظ عملکرد است.

این اسکوتر می‌تواند ۳۰ مایل را با سرعتی بالغ بر ۳۵ مایل بر ساعت طی کند. این اسکوتر قادر است تنها در ۴ ثانیه به سرعت ۳۰ مایل بر ساعت برسد که به هیچ‌وجه برای یک اسکوتر سرعت پایینی نیست.

تمام تولیدات «Works Electric» دست‌ساز هستند، بنابراین پس از ثبت سفارش باید به مدت ۴ هفته برای تحویل سفارش خود منتظر بمانید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =