کد خبر: 193431
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

لامبورگینی هوراکان پلیس ایتالیا قطعا برای تمام نیروهای پلیس در جهان رشک برانگیز است. هوراکان ویژه ای که اخیرا در یک جشن، مدیر لامبورگینی، استفانو دومنیکالی به پلیس بزرگراه ایتالیا تحویل داد.

به گزارش اخبار خودرو ، قرار است این اتومبیل بزرگراه های بولنیا، شهری که مقر اصلی لامبورگینی در آن واقع شده است را تحت کنترل بگیرد. این هوراکان به رنگ آبی آسمانی که رنگ رسمی اتومبیل های پلیس ایتالیا است در آمده و در طرفین آن نواری با رنگ های پرچم ایتالیا به چشم می‌خورد. تایرهای پی زیرو پیرلی با رینگ هایی به رنگ آبی نیز خودنمایی می‌کند.

[caption id="attachment_193441" align="aligncenter" width="700"]لامبورگینی هوراکان لامبورگینی هوراکان[/caption]

البته قطعا تجهیزات ویژه پلیس نیز روی این لامبورگینی نصب شده که یک جلد چرمی نفیس اسلحه، کپسول اطفا حریق، رادیوی پلیس، رایانه و دوربین از جلمه این موارد هستند. با پیشرانه ۵٫۲ لیتری V10 به قدرت ۶۱۰ اسب بخار لامبورگینی هوراکان قادر است هر خودروی مجرمی را تعقیب کند مگر آنهایی که سوار بر بوگاتی چیرون هستند! در تست های انجام شده شتاب صفر تا صد هوراکان ۲٫۸ ثاینه به ثبت رسیده است.

زمانی که هوراکان مشغول گشت زنی نیست از آن به عنوان خودروی اورژانس استفاده می‌شود. این خودرو به امکاناتی مجهز شده که بتواند کیسه های خون، اعضای حیاتی و سایر کمک های اولیه را به سرعت به محل مورد نیاز برساند. در محفظه جلوی لامبورگینی یک یخچال مخصوص برای این امور و نیز دستگاه شوک الکتریکی قرار گرفته است.

به گفته سازنده در سال گذشته نیز اتومبیل های لامبورگینی جهت عملیات های پزشکی در بیمارستان های شهر لمباردی و توسکانی به کار گرفته شدند. لازم به ذکر است یک دستگاه هوراکان دیگر نیز پیش از این در سال ۲۰۱۵ به ناوگان پلیس ایتالیا ملحق شده بود.

اگر در بزرگراه های بولنیا مشغول تردد بودید سعی کنید از سرعت مجاز تخطی نکنید چرا که ممکن است لحظاتی بعد یک هوراکان پلیس را در آینه عقب خود مشاهده نمایید.

[gallery link="file" ids="193441,193440,193439,193438,193437,193436,193435"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =