کد خبر: 197055
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

صبح روز گذشته شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران، نشست خبری پیرامون خدمات پس از فروش محصولات خود به‌خصوص خودروهای هیبریدی را در محل شرکت برگزار کرد. در این مراسم فرزاد صالحی، معاون بازاریابی ایرتویا و هادی سرهنگی، معاون خدمات پس از فروش ایرتویا به نمایندگی از شرکت در این نشست خبری حضور داشتند.

به گزارش اخبار خودرو ،صبح روز گذشته شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران، نشست خبری پیرامون خدمات پس از فروش محصولات خود به‌خصوص خودروهای هیبریدی را در محل شرکت برگزار کرد. در این مراسم فرزاد صالحی، معاون بازاریابی ایرتویا و هادی سرهنگی، معاون خدمات پس از فروش ایرتویا به نمایندگی از شرکت در این نشست خبری حضور داشتند.

۳+۷ هادی سرهنگی معاون خدمات پس از فروش ایرتویا در ابتدای نشست بیان کرد: در سال ٢٠١۶ این شرکت جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا در سطح جهانی را برای هفتمین سال پیاپی، از آن خود کرد. همچنین در ارزیابی‌های انجام شده در کشور، ایرتویا در طول سال ١٣٩۵ رتبه یک رضایتمندی مشتری را برای سومین دوره پیاپی از سازمان ISQI دریافت کرده است. ۴۶ نماینده فعال در کشور تا پایان سال ۹۶ هادی سرهنگی در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ۳۰ نماینده فعال در سطح کشور، در حال خدمت رسانی و انجام سرویس محصولات تویوتا و لکسوس هستند که این عدد تا پایان سال به ۴۶ مرکز افزایش خواهد یافت. وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر استقبال مردم از خودروهای هیبریدی خصوصا تویوتا پریوس که عنوان پرفروش‌ترین خودروی هیبریدی در دنیا را یدک می‌کشد، گفت: آمار واردات این خودرو به نسبت بسیاری از رقبای هم قیمت در بازار ایران بیشتر بوده است. از طرفی سابقه ۷ ساله ایرتویا در تعمیر و نگهداری خودروهای هیبریدی این اطمینان را به مشتریان داده است که در صورت خرید این خودرو در آینده مشکلی نخواهند داشت. پریوس به عنوان محبوب‌ترین خودروی هیبریدی جهان شناخته می‌شود که عمر باتری‌های آن حداقل۱۰ تا ۱۵ سال است. شرکت ایرتویا نیز برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان گارانتی ۷ ساله باتری را برای این خودرو در نظر گرفته است، که در صورت بروز مشکل، باتری به‌طور کامل تعویض می شود. طرح نانوتگ در مرحله اجرایی هادی سرهنگی در ادامه بیان کرد: تا دو ماه آینده طرح نانوتگ قطعات تویوتا تکمیل و اجرایی خواهد شد. نانوتگ طرحی است که مشتریان می‌توانند به راحتی از اصلی بودن قطعات یدکی خودرو مطلع و از گارانتی شش ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر قطعات خودرو بهره‌مند شوند. شرایط فروش ویژه پریوس آغاز شد از سوی دیگر فرزار صالحی مدیر بازاریابی ایرتویا به شرایط فروش ویژه تویوتا پریوس به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد. طبق شرایط جدید فروش این خودرو، مالکان طی دو سال اول یا ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت انجام سرویس‌های دوره‌ای پرداخت نخواهند کرد، لازم به ذکر است که این خدمات در کنار گارانتی پنج ساله و گارانتی ۷ ساله باتری خودرو است. عرضه ۵ محصول جدید تا پایان سال صالحی در خصوص آمار واردات رسمی محصولات تویوتا و لکسوس به کشور، گفت: ایرتویا در سال ۹۵ بیش از ۸۰ درصد از خودروهای تویوتا و لکسوس وارد شده به کشور را عرضه کرده است که تمامی این خودروها دارای گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر هستند. همچنین وی از عرضه ۵ محصول جدید تویوتا و لکسوس که در نمایشگاه خودروی تهران معرفی شدند، تا پایان سال خبر داد. تویوتا کمری هیبرید به‌زودی پلاک می‌شود صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر پلاک شدن خودروهای غیر آمریکایی تولید شده در این کشور از جمله تویوتا کمری هیبریدی پاسخ داد: تعداد محدودی تویوتا کمری هیبریدی موفق به دریافت پلاک نشدند که البته خودروها تحویل مشتریان داده شده است و به‌زودی مجددا روند شماره‌گذاری این خودروها ازسر گرفته می‌شود. وی همچنین در ادامه افزود: ایرتویا تاکنون سود تاخیر این خودروها را به مشتریان پرداخت کرده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    1
    از نطر کیفیت محصولات تویوتا درسطح خوبی قرار دارند ودراکشورمان نیز برند شناخته شده و مصرف کننده ها راضی هستند و فعالیت کسترده تویوتا قسمتی از بازار رو برای خودش اختصاص خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =