کد خبر: 197333
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

سایت تولیدی تویوتا در فرانسه با ۳۹۰۰ کارگر توانست سال گذشته با افزایش تولید ۴درصدی حجم تولیدات خود را به ۲۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه برساند. هدف سال ۲۰۱۷ تویوتا در فرانسه نیز حفظ رشد سال گذشته و حتی افزایش حدود یک‌درصدی آن است.

به گزارش اخبار خودرو ،لوچیانو بیوندو، مدیرعامل سایت تولیدی خودروساز ژاپنی تویوتا در فرانسه هفته گذشته اعلام کرد این شرکت برای حمایت از جاه‌طلبی‌های میان‌مدت و تولیدات خود در فرانسه، روی مدل جدید خودروی یاریس حساب باز کرده است. در گزارش منطقه‌ای ماه مارس تویوتا، مدل یاریس پانزدهمین خودروی پرفروش در بازار فرانسه و دومین بازار آن بعد از ایتالیاست. سایت تولیدی تویوتا در فرانسه با ۳۹۰۰ کارگر توانست سال گذشته با افزایش تولید ۴درصدی حجم تولیدات خود را به ۲۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه برساند. هدف سال ۲۰۱۷ تویوتا در فرانسه نیز حفظ رشد سال گذشته و حتی افزایش حدود یک‌درصدی آن است. لوچیانو بیوندو می‌گوید: « هدف ما حداقل این است که با خودروی جدید، به دنبال بازار اروپایی باشیم.» وی همچنین اضافه می‌کند هدف ما تولید ۲۴۰ هزار دستگاه در بازه زمانی آوریل سال جاری تا آوریل سال آینده است. در حال‌حاضر، فرانسه دومین بازار اروپایی یاریس بعد از ایتالیاست. این خودروی جدید، ۲۰درصد از سهم فروش تویوتا را در اروپا تشکیل می‌دهد. این در حالی است که بازار خودروی اروپا در سال جاری، انتظار رشدی یک تا ۲ درصدی را داشته است. یاریس، این خودروی ژاپنی کوچک ساخت فرانسه که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۷ نسخه هیبرید آن، ۵۵درصد میزان تولید را به خود اختصاص دهد، (این سهم در ماه ژوئن ۵۰ درصد و سال گذشته برابر با ۴۰ درصد بود)، همچنان صادرات خود را به آمریکای شمالی ادامه خواهد داد. لوچیانو بیوندو می‌گوید حتی انتخاب دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، تغییری در وضعیت صادرات تویوتا به آمریکا ایجاد نکرده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    خوبه اونوقت ما باید بریم فرانسوی ها رو بیاریم داخل برای ما تولید خودرو کنن... جالب اینکه تویوتا یاریس هیبرید جز پرفروش ترین خودرو های اروپاست ،اونوقت مثلا نمایندگی تویوتا در ایران کلا چند مدل وارد میکنه که حتی نمیشه فهمید چرا خودرو های هیبریدیش هم ١۵٠ تومن قیمت میخورن.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =